Switch To Mobile Version

Vlog #2 is een feit

Ik ben Jamie Li en ik ben officieel een vlogster, zo blijkt.

DOOR JAMIE LI

Zodra ik aan iets nieuws begin, is het maar de vraag of ik het de tweede keer net zo leuk vind en of ik het volhoud. Maar, vlog numero twee is een feit, dus het lijkt erop dat ik mezelf officieel ‘vlogster’ mag noemen. Kijk je mee naar ‘Nog 1 keer ongezond & Chanel uitpakken’?

8 reacties tot nu toe

  • Hilarisch!! Je doet het echt superleuk. En er komen ook zeer herkenbare dingen voorbij :) echt wtf zingt Rihanna?!

    Comment door Stefanie, February 22, 2016 om 9:13 pm
  • Haha ik heb paar x echt gelachen! Leuke vlog, niet zo nep maar gewoon echt real life met veel gezelligheid en lol. Top!!

    Comment door Lotte, February 25, 2016 om 2:12 am
  • blijf het zeggen, enige vlog en column waar ik naar uit kijk!

    Comment door Foodsyou, February 25, 2016 om 12:03 pm
  • echt hilarisch, Wat doe je dit leuk! #girlcrush! (en dat zeg ik dus nooit he)

    Comment door Roos, February 26, 2016 om 4:33 pm
  • Top! Ik zeg zeker doorgaan!

    Comment door Tia, February 26, 2016 om 7:36 pm
  • Ik volgde je al een tijdje op Instagram, omdat ik je plaatjes zo leuk vond en kwam zo op je vlogs uit. Ik vind vlogs stom, maar ik wil altijd weten hoe mensen die ik vaak op foto’s zie praten, dus ik ging toch maar kijken.

    Ik vond je vlogs echter zo leuk dat ik ook maar eens op deze website ben gaan kijken.

    Lang verhaal kort: je hebt er een nieuwe volger bij. Ik vind het allemaal leuk.

    Comment door Lilian, February 28, 2016 om 6:56 pm
  • Wat super leuk om te horen Lilian, dankjewel!!! Blij dat ik er nog een volger bij heb!! :):)

    Comment door Jamie Li, February 28, 2016 om 9:29 pm
  • Super leuk jouw vlogs! Na de maandag wat toch wel een moeilijke inkom in de week dag is. Kijk ik vanaf nu uit naar het einde van de dag en thuis lekker jouw vlog bekijken! Heerlijk heb er nu al zin in! Hoop dat je dit blijft doen voorlopig je bent zo leuk!

    Comment door Mette, February 29, 2016 om 5:52 pm