Switch To Mobile Version

Uit de kast: 'All Black Everything' in NYC

Ik zit midden in een zwarte periode. Qua kleding dan. Zo bewandelde ik de straten van New York in dit outfitje.

Zie onderstaand. Een zwarte peplumrok van Zara’s wintercollectie met daarboven een stokoude pullover (honderd collecties geleden, maar nog altijd in goede staat) van Mango. Als accessoires draag ik de zwarte ‘Falabella Bag’ van Stella McCartney en de ‘Baroque’ zonnebril van Prada.

Ik had graag zwarte pumps bij de look gedragen, maar heel New York afstruinen op hoge hakken zag ik niet zitten. Vandaar deze Rihanna-achtige combinatie (dress ‘n sneakers). Fataal voor dwergen zoals ik, maar wel comfortabel.

12 reacties tot nu toe

  • I like it !!
    Je ziet er weer mooi uit zo als altijd
    Xx

    Comment door Romy, September 19, 2012 om 6:42 am
  • Ik vind je die peplum echt goed staan. En die tas die staat inmiddels alweer een jaar op mijn wishlist maar nog steeds is de kerstman niet zo lief om hem mij te geven :(

    Comment door Crmen, September 19, 2012 om 9:25 am
  • Peplum staat je mooi :D

    Comment door Esmay, September 19, 2012 om 9:33 am
  • Geweldige outfit! Love the peplum <3 :)

    X

    Comment door Isabel, September 19, 2012 om 10:55 am
  • super met de sneakers:) I love that

    Comment door Lisa Bloem, September 19, 2012 om 11:24 am
  • Super gave look op de eerste foto.
    Ik had deze foto graag op Pinterest gezet.
    Ultieme New York-look!

    Comment door Nanda, September 19, 2012 om 11:24 am
  • Echt super, New York chick! Jij ziet er altijd fabulous uit.

    Comment door Rachel, September 19, 2012 om 6:50 pm
  • Super! Contrast it is!!

    Comment door Claudia Zezukiewiets, September 21, 2012 om 2:57 pm
  • Heerlijke outfit! I Like :)

    Comment door More about fashion, September 21, 2012 om 10:19 pm
  • Geweldige outfit!

    Comment door The Fashion Plaza, September 24, 2012 om 5:34 pm
  • Superleuk! Ook zo met je Allstars eronder. De zwarte peplumrok van Zara heb ik ook, dus je hebt me weer op een nieuwe combinatie gebracht ;)
    X Eva
    http://www.stylechangeseverything.blogspot.com

    Comment door Eva, September 27, 2012 om 1:10 pm
  • Leuk gedaan!