Switch To Mobile Version

Uit de kast XL: 7 days of fashion

Door de week wat netter en in het weekend lekker casual. Dit is mijn (kantoor)week in kleding.

Het voordeel van het werken bij een groot mediabedrijf als Sanoma Media – waar de mooiste en leukste tijdschriften van Nederland gevestigd zitten – is dat je alles aan kan. Onze redactie is mijn kleine catwalk. In deze minireportage laat ik je graag zien wat ik zoal draag op kantoor. Ik combineer oude items met nieuwe aanwinsten. Bovendien zitten de laatste najaarstrends in een aantal looks verwerkt.

Welke trends zijn dat dan zoal? Neem de pencil skirt (kokerrok), de peplum, bordeaux, de zwarte maxirok, ruitjes (so British!) en sexy zwart leer. These are my seven days of fashion!

Wat is jouw favoriete look?

Meer weten over de looks? Dat hou ik graag spannend. De komende paar dagen licht ik elke look uitgebreid toe.

20 reacties tot nu toe

  • Mooie outfits! Ik zou ook wel willen dat ik aankon wat ik wilde na mijn werk haha

    Comment door Jennifer, August 12, 2012 om 12:51 am
  • I wish I had as much as confidence to wear that.
    You look amazing ! X

    Comment door Lola, August 12, 2012 om 12:59 am
  • Jij bent echt superpretty weet je dat?!
    Ik vind al je looks tof :D

    Comment door Esmay, August 12, 2012 om 10:27 am
  • Super leuke post! Hele mooie looks!
    xx

    Comment door Meike, August 12, 2012 om 10:55 am
  • Tuesday en Thursday!

    PS kun je een keer een artikel maken over jouw haar, het zit altijd zo mooi??

    Comment door Sandra, August 12, 2012 om 11:29 am
  • Waaaauw, allemaal heel mooi. Ik wil ook op zulke hoge hakken kunnen lopen!

    Comment door Paula, August 12, 2012 om 12:24 pm
  • Stuk voor stuk mooie outfits! Maar friday is definitely my favourite! You look gorgeous!

    Comment door Maja, August 12, 2012 om 1:58 pm
  • Wat een prachtige outfits heb jij aan zeg! Monday en Friday zijn by far mijn favorieten. I love love black! Ik vind die ruitjes look erg goed gevonden.

    Comment door Niecy, August 12, 2012 om 2:19 pm
  • Leuk deze nieuwe rubriek! Die moet je er echt in houden!

    Comment door Charley, August 12, 2012 om 8:14 pm
  • Geweldig! Dit zijn de mooiste reportage’s die je kunt krijgen op een modeblog. Mag je van mij vaker doen ????.

    Maar nog één vraagje over je amazing heels. Hoe kun je er een hele dag oplopen?
    Ik houd het hoogstens 5 uur vol.

    X

    Comment door Isabel, August 12, 2012 om 8:21 pm
  • Very nice Jaim :D Die vrijdag-foto is mooi!

    xx Marjolein

    Comment door Anotherfashionlover, August 12, 2012 om 9:55 pm
  • Super mooie foto’s en looks! Thursday is perfect.

    Comment door Carlijn, August 13, 2012 om 11:02 am
  • Wat zie je er mooooooi uit! <3

    Comment door Liesbeth (candyandtreats), August 13, 2012 om 11:17 am
  • Wat zie jij er supertof uit !!

    Comment door Maarah, August 14, 2012 om 11:29 am
  • Ik vind dinsdag de mooiste!

    Comment door elise, August 14, 2012 om 9:56 pm
  • WOEHOEW! Heel mooi! Jaloers!

    Comment door Tat., August 15, 2012 om 9:22 am
  • Hele leuke post!! Moet je vaker doen! Als je eens tijd hebt, kun je een kijkje nemen op mijn blog ;-)

    xoxo lorena

    http://www.lolitainthemix.blogspot.com

    Comment door lolitainthemix, August 15, 2012 om 7:05 pm
  • Ik kom echt alweer elke dag meerder keren op je site in de hoop dat je toelichting hebt gegeven op je outfits, tevergeefs = ( Wanneer komt ie nouuuuu? #zeurstemmetje = D

    Comment door Niecy, August 21, 2012 om 7:28 pm
  • Je ziet er fantastisch uit op welke foto dan ook
    En je blog is super leuk !
    Ga zo door x

    Comment door Romy, August 30, 2012 om 9:12 pm
  • Is dit in jou huis gefotografeerd??????
    Super leuke outfits! 1 is absoluut favoriet
    x

    Comment door Cher, November 9, 2012 om 9:13 pm