Switch To Mobile Version

Like & Win: lederen jack Mission Blue

Dit meisje mag weer ‘ns een bijzondere prijs weggeven. Deze keer een nude, lederen jasje van Mission Blue. Check snel hoe die van jou wordt!

Mission Blue staat bekend om fraaie lederen pieces. De nieuwste collectie van het merk showt biker jackets, lederen shorts en skinny’s in de kleuren van nu. Aan mij de eer om zo’n pronkstukje weg te geven. Het enige wat je hoeft te doen is twee keer op een like button te klikken. Hier voor Mission Blue en onderstaand voor Jamiesblog. Over twee weken kies ik de gelukkige winnares uit. Succes!

www.missionblue.nl

De winnaar van dit waanzinnige jasje is Laura Spring.

DEZE ACTIE IS GESLOTEN

29 reacties tot nu toe

  • Toffe winactie! Dit zeker een erg mooi jasje:) I like, 2 x. Nu word het duimen.

    Comment door inique, February 26, 2012 om 9:25 am
  • Dit is nou eens een winactie waar ik zeker aan mee ga doen :). Jamiesblog heb ik natuurlijk al heel lang terug ge-liked, maar nu ook Mission Blue :)

    X

    Comment door Isabel, February 26, 2012 om 12:30 pm
  • Wat een SUPER tof jasje! Jamiesblog stond al ge-liked, en ik heb Mission Blue ook geliked! :)

    Comment door Shenyce, February 26, 2012 om 12:40 pm
  • Super mooi jasje! Liked it!

    Comment door Esther, February 26, 2012 om 9:07 pm
  • Super jasje!Ik doe graag mee!

    Comment door iulia, February 26, 2012 om 9:50 pm
  • click and click! Goeie winactie weer!!

    Comment door Camilla, February 27, 2012 om 1:17 am
  • Super actie! Laat ik nou net op zoek zijn naar een nieuw leren jasje.

    Comment door Uefa, February 27, 2012 om 9:28 am
  • Like & Liked!

    Comment door Hodie, February 27, 2012 om 10:28 am
  • Super mooi jasje! Zeer ge-liked, both!!!

    Comment door Anonymous, February 27, 2012 om 9:33 pm
  • Dit is echt de must have voor de zomer. Een jasje in biker model (ultieme favoriet) in nude kleur! Ik geloof dat ik nog nooit zo verbaast, blij en zenuwachtig werd van een give away (en zo te lezen ben ik zeker niet de enige) Want dit is echt een geweldige schoonheid en bied opties voor heel veel mooie lente/ zomer looks! Love it!

    Comment door Kim, February 27, 2012 om 10:18 pm
  • Alweer een hele leuke winactie, uiteraard doe ik mee voor zo’n beauty van een jasje! :) like + like = happy me?

    Comment door Liesbeth (candyandtreats), February 27, 2012 om 11:48 pm
  • gave actie!

    Comment door Eva, February 28, 2012 om 9:09 am
  • Wauw, dat jasje is echt super! Fantastische kleur, fantastisch model.. Ik zie mezelf er al helemaal in rondparaderen. Ik heb schoenen die echt super bij die kleur zouden passen! Beide facebookpagina’s vind ik leuk, want het zou echt top zijn om dit geweldige jasje te winnen :)

    Comment door Marlous, February 28, 2012 om 1:13 pm
  • Geliked.. Geretweet… Ge”loved”…Jamie, ik ben fan van dit jasje! Laat dat zonnetje maar komen!

    Comment door Mannie, March 5, 2012 om 6:50 pm
  • Waaauw ik wil ‘m! Zo lang gezocht naar een mooi leten jasje. Like like like.

    Comment door Yasemin, March 5, 2012 om 10:08 pm
  • Lederen* touch screen..

    Comment door Yasemin, March 5, 2012 om 10:13 pm
  • Wat een fijne actie weer!! Ik ben fan van dit heerlijke jasje!

    Comment door Roxanne R., March 6, 2012 om 8:14 pm
  • wwwwwwwwwowowooow! love like share en tweet !!!!!!! yesssssss wat een gorgeous jacket! duimen duimen duimen! XOXO love carla

    Comment door carla, March 6, 2012 om 8:26 pm
  • WAAUUWWWWW zo mooi!!!! Wie wil dit nu niet winnen?! :D Zag hem zonet via Mission Blue en was meteen verkocht!! Ik doe graag mee en zal nu twee weken lang heeeel hard gaan duimen :D

    Comment door Maria, March 6, 2012 om 10:20 pm
  • Oh wacht, de actie loopt natuurlijk al langer. TOF ik hoef nog maar 4 nachies te wachten!! WHAAAA Scheelt weer aan zenuwen hihihi

    Comment door Maria, March 6, 2012 om 10:22 pm
  • wow wat een beauty.In deze jack voelt iedere vrouw zich heel bijzonder.I love it en ga er keihard voor duimen, deze jas heeft mijn hartje gestolen

    Comment door venneman kristien, March 8, 2012 om 3:53 pm
  • wauw wat een wonderschoon jasje im in love

    Comment door patricia jongboom, March 9, 2012 om 2:34 pm
  • Ik heb er nog over gedroomd! Wat een prachtige aanvulling op mijn kast ;) (en mezelf)

    Comment door Mannie, March 10, 2012 om 12:55 pm
  • Zo’n kleur die overal bij staat, heb ik nog niet….

    Comment door Ria, March 10, 2012 om 10:18 pm
  • Echt prachtig, dit jasje van M.B… Hopelijk maak ik nog kans.. ( ‘last best ‘) XOXO

    Comment door Katja vd Doelen, March 11, 2012 om 9:51 am
  • Zo mooi,maar ook zo aan de prijs,boven mijn budget,dus maar een kansje wagen.

    Comment door Diny, March 11, 2012 om 7:26 pm
  • Hartstikke mooie jas,
    ik wilde dat hij van mij was.
    perfecte pasvorm dat jasje van M.B.,
    want voor een jas is dat echt een pré.
    ik ga lekker verder dromen,
    en hopen dat dit lederen jasje naar mij toe mag komen.

    Comment door Jack, March 11, 2012 om 9:00 pm
  • Ik hou van deze Mission Blue jas,prachtig.Hoop dat ik een kansje maak,Neetu Mohan(facebook)

    Comment door Neetu Mohan, March 12, 2012 om 11:02 pm
  • Wat een prachtige jas ,ik doe graag mee aan deze mooie actie