Switch To Mobile Version

Als ik een Elle.nl award win…

…mét jouw hulp, dan mag jij invullen wat daar tegenover staat. Denk aan rennen over de Dam in ondergoed, zesendertig hot dogs achter elkaar naar binnen werken, Jan Kooijman knuffelen, dat soort dingen. Dus stem, als je zin hebt!

Omdat ‘Leukste dwerg van het jaar’ er niet tussen staat, kun je bijvoorbeeld kiezen voor Modeblog van het jaar of Modetwitteraar van het jaar.

Maar als je er geen zin in hebt moet je het niet doen natuurlijk. Lijkt het je wel leuk? Klik hier!

Mijn dank is groot!

14 reacties tot nu toe

  • Heb op je gestemd voor beste modeblog! En dat vind ik ook echt. Je bent altijd up to date qua mode en vind je teksten echt leuk geschreven. Heel veel succes! Xoxo Virginia

    Comment door Virginia, May 24, 2011 om 2:42 pm
  • Ik heb ook op je gestemd hoor. Van alle modesites vind ik jouwe veruit de leukste. Orgineel en persoonlijk, check hem dagelijks. Good luck meid!

    Comment door Charley, May 24, 2011 om 2:45 pm
  • @ Charley en Virginia: Lief zeg, dankjewel voor je reactie en commentaar! X

    Comment door jamievalerie, May 24, 2011 om 2:53 pm
  • Hahaha ‘Leukste dwerg van het jaar’;p Ik heb je genomineerd voor beste modeblog! X

    Comment door Femke, May 24, 2011 om 3:56 pm
  • Ik heb op je gestemd! Dagje high tea’en dan maar ;) ?
    Liefs

    Comment door Mannie, May 24, 2011 om 4:47 pm
  • Jamie = Modeblog van het Jaar!
    Als tegenprestatie? Kijkje in je kledingkast :)

    Comment door Bente, May 24, 2011 om 6:36 pm
  • Modeblog van het jaar en Modetwitteraar van het jaar! Als je wint … Workshop voor +/- 5 meiden about styling en make-up. Kan je er daarna weer een leuk stukje over schrijven voor ons = )

    Comment door Niecy, May 25, 2011 om 12:05 pm
  • Genomineerd voor modeblog van het jaar!
    Veel succes, ik hoop dat je wint!!

    Comment door Tess, May 25, 2011 om 3:16 pm
  • Dankje Tess!

    Comment door jamievalerie, May 25, 2011 om 4:03 pm
  • Ik heb je genomineerd, met goede motivatie uiteraard! Ook hier zeg ik het nog even, je blog is echt fantastisch en ik vind je schrijfstijl echt super, moet regelmatig lachen op je artikelen :D

    Comment door Floor, May 25, 2011 om 9:58 pm
  • Dankje Floor! Lief! Zou niet weten wat ik moet zonder jou. XXX!!!!!

    Comment door jamievalerie, May 25, 2011 om 10:41 pm
  • Hey heb net op je gestemd hoor…en nee je hoeft niet in je ondergoed over de dam te rennen ofzo. Je blogs zijn leuk geschreven. Lekker luchtig en vaak lachwekkend. Dus succes zal voor je duimen dat je wint!

    Comment door Kim, May 28, 2011 om 6:55 pm
  • Op beide gestemd, je blog is superleuk en lekker up-to-date.

    Comment door Paula, May 29, 2011 om 7:52 pm
  • Ik heb op beide gestemd, vind je blogs superleuk moet altijd om je lachen en is altijd zo herkenbaar. Superleuke schrijfstijl! Succes, hoop dat je wint!

    Comment door yeliz, June 1, 2011 om 9:13 am