Switch To Mobile Version

Poll: Met wie ruil jij graag van lichaam?

Bewonder je de voluptueuze borsten en bootie van Kim Kardashian, het modellike vel over been lichaam van Keira Knightley of liever een tusseninnetje als Doutzen?

De meeste vrouwen hebben altijd wat aan te merken op hun figuur. Zo vind ik mezelf altijd te dik en te klein en te noem maar op. Een echt propje. Ook wissel ik af van streeffiguren die, let op, wel haalbaar zijn. Want het heeft met mijn lengte bijvoorbeeld geen zin om te werken naar Doutzen haar goddelijke lijnen. Kun je wel twee keer per dag in de sportschool rond rennen, maar langer zullen die benen niet worden.

Vandaar dat ik momenteel twee leuke ‘haalbare’ dametjes boven m’n bed heb hangen: Hayden Panettiere en Shakira. Ook klein en lichamen die ik echt mooi vind. Gespierd én sexy. Ben daarnaast ook fan van Eva Mendes, Jennifer Lopez (uiteraard) en

Ik heb ook zo m’n ‘dunne’ favorieten. Denk aan Jennifer Aniston, Kate Moss, Jessica Alba en nog veel meer.

Nu ben ik onwijs nieuwsgierig hoe dat bij jou zit. Ook onzeker en celebs boven je bed hangen? Waarover en wie is jouw ‘voorbeeld’ of heb jij er geen? Laat je horen! Vul de onderstaande poll in en/of laat een reactie achter.

[poll id="7"]

12 reacties tot nu toe

  • Doutzen is supermooi en ook Fries, net als mij.
    Maar Megan Fox is ook geweldig..

    Comment door Paula, April 18, 2011 om 4:59 pm
  • Doutzen, ik vind haar zo mooi!

    Comment door Paula, April 18, 2011 om 5:11 pm
  • Ookal moest ik erg wennen aan de bijna 10kg extra sinds ik verplicht op dieet ben (glutenallergie), ben over het algemeen altijd wel tevreden over mijn lichaam. Zou ik toch moeten kiezen? Dan kies ik voor Mila Kunis (friends with benifits, black swan..)

    Comment door Mariska, April 18, 2011 om 5:37 pm
  • Happy to be me. Het enigste puntje wat veranderd magzijb me voeten haha

    Comment door Nadia, April 18, 2011 om 6:18 pm
  • Candice von Swanepoel, die is super slank maar heeft toch een mooi zandloperfiguur.

    Comment door Renske, April 18, 2011 om 7:06 pm
  • Ik hou ontzettend van ronde vormen, maar aan de andere kant vind ik slank and toned ook mooi. Maar als ik dan toch moet kiezen toch de ronde vormen. Ook omdat het meest haalbare is voor mij:d. Kim K vind ik niet meer zo boeiend omdat haar neppe bil er zo fake uitziet. Doe mij maar Jennifer Lopez bijv. Mooie gespierde benen, platte buik en mooie ronde billen!

    Comment door nono, April 18, 2011 om 11:00 pm
  • Mooie keuzes! Mila Kunis vind ik ook erg leuk inderdaad.

    Hebben jullie anders liever niet het mega gespiedere lichaaam van Serena Williams haha? Zie: http://justjared.buzznet.com/photo-gallery/2536213/serena-williams-bikini-beach-body-02/

    Comment door jamievalerie, April 19, 2011 om 9:45 am
  • Hahaha Jamie heb je nou serieus foto’s boven je bed hangen? Ik vind alle vrouwen in de poll mooi! Ik moet ook eerlijk zeggen dat er altijd wel wat is. Wil je de derriere a la Kim niet dan wil je wel de lippen van Angelina of de krullen van Beyonce. Zucht.

    Comment door Mannie, April 19, 2011 om 10:16 pm
  • Rond, vrouwelijk, sexy en toch slank, maar Kim Kardashian is me iets teveel van het goede (ze is wel bloedmooi hoor, vooral haar gezicht), dus ik ga voor Beyonce! Die lijkt net wat meer in verhouding :)

    Comment door Niya, April 20, 2011 om 3:50 pm
  • Ik ga toch voor Adriana Lima.. of.. Jessica Alba

    Comment door jasmijn, April 25, 2011 om 10:36 pm
  • Kim K. en Beyonce liggen in een beetje in hetzelfde straatje … En ook al ziet Kimmy’s bil er zo nep uit als maar kan … Kies ik toch voor haar (ze heeft mooiere borsten) :-D

    Comment door Niecy, May 14, 2011 om 12:31 pm
  • Heb deze pagina gevonden via Google en dit was precies wat ik zocht. Heb het gelijk doorgestuurd naar een vriend, hij was hiernaar opzoek! Mooie site trouwens!

    Comment door Anonymous, October 12, 2011 om 8:43 pm