Uit de kast: vandaag is rood…

Gisteren smeekte deze blazer me om ‘m te kopen. En ja, dan kun je moeilijk nee zeggen.

Het rode, korte jasje vond ik bij Hennes & Mauritz, de reguliere collectie. Hij kostte slechts €29,95, dus voor ik het wist stond ik al met m’n pinpas te zwaaien.

Ik combineer het jasje met een onwijs handige, maar ook lekker zittende broek van Zara. Het is een nette pantalon, die toch een stoere twist heeft door de elastieke band met touwtjes. Ideaal dus voor jonge chicks die een beetje ladylike voor de dag willen komen.

Mijn tas ken je wellicht al, een Stella McCartney, die je hoogst waarschijnlijk nog bij elke outfit posting zult zien. Want ik laat deze designer bag nooit meer gaan. Daarnaast past-ie bij elke outfit. Daar is over nagedacht, want stel dat je een roze designerbag koopt, kun je ‘m niet overal bij dragen. Tenzij je zwemt in het geld, dan koop je natuurlijk alle kleuren van de regenboog. Kan jou ‘t wat schelen.

Dan nog even de schoentjes. Ze zijn stoer, lopen héérlijk en hebben grip. De zool is namelijk een rubberen zool, waar je gewoon mee voor de bus, trein of taxi kunt rennen. No problemo. Deze juweeltjes ben je misschien al in de voorgaande shopping page tegen gekomen. Nu dus aan mijn voeten! Vind jij ze ook e-nig? Scoor ze bij Cafe Moda voor €119,95.

Enne… waag ‘t niet om over m’n uitgroei te beginnen.


Foto’s: Alain de Graaf

  • Leuke outfit! Maar ik vind rood ook altijd een leuke kleur om mee af te wisselen ;)

    Comment door FashionablyLate, February 19, 2011 om 6:22 pm
  • staat je goed hoor!enne stoort de uitgroei je zelf?ik vind het nm wel meevallen!

    Comment door frannie, February 19, 2011 om 6:27 pm
  • Haha ja het stoort heel erg. Ik ga volgende week weer naar de kapper, kan nooit zo goed ertegen hihi…

    Groetjes!
    Jamie

    Comment door jamievalerie, February 19, 2011 om 6:28 pm
  • Looking fabulous Jamie ik ben gek op rood super sexy kleur ps: uitgroei is de nwe look ;-)

    Comment door Anonymous, February 19, 2011 om 6:44 pm
  • You did it again! Perfecte combinatie. Liefs

    Comment door Mannie, February 19, 2011 om 6:46 pm
  • Rood is top!!! Ik heb laatst mijn eerste rode jurk gekocht :)

    Comment door Patty, February 19, 2011 om 6:49 pm
  • Heel, heel fresh! Waar is die LIKE button? <3

    Comment door Johan, February 19, 2011 om 7:05 pm
  • Normaal heb ik het niet zo met rood.
    Maar laatst heb ik zo’n mooie rode jas bij de river island gekocht… En ben ik om!
    Jouw blazer vind ik ook super!
    Ik zie weleens mensen die rood over combineren..
    Rode tas, jas, schoenen, haarband.. BLEH!!
    Maar jij hebt het mooi subtiel gecombineerd met de nagellak.
    En die schoenen… WAUW!

    Comment door This6ashion/irl, February 19, 2011 om 7:09 pm
  • Ps. Let niet op de spelfout in mijn naam!
    (Vorige comment)
    *ik haat spelfouten!!:-)

    Comment door ThisFashionGirl, February 19, 2011 om 7:18 pm
  • Mooi Jamie!

    Comment door Kelly, February 19, 2011 om 7:24 pm
  • Rood is inderdaad hip! I like!

    Comment door Paula, February 19, 2011 om 8:23 pm
  • Ik ben verliefd

    Comment door Dave, February 19, 2011 om 8:34 pm
  • Wow, mooi! Ik hou zo en zo heel erg van de kleur rood.

    Comment door Linda, February 19, 2011 om 8:55 pm
  • Prachtige outfit Jamie!
    Rood staat je echt prachtig :)
    En wat ben ik toch jaloers op je haar, het zit echt op elke foto die ik van je zie PERFECT haha.

    Comment door Robine, February 19, 2011 om 9:15 pm
  • Zeker een leuke combo!!outfit staat je superrr!
    Ik ben nog op zoek naar een zwarte broek!? Hoe duur was die broek?
    Woman of basic collectie van zara?

    Xx sherife

    Comment door sherife, February 19, 2011 om 9:31 pm
  • Dankjulliewel allemaal!

    @ Sherife Thanks! Die broek was volgens mij rond de dertig euro, het is alweer een tijdje geleden. Ik weet de collectie niet :S Denk basic…

    Groetjes!
    Jamie

    Comment door jamievalerie, February 19, 2011 om 9:37 pm
  • Hele leuke outfit. Btw ik denk dat donker haar je heel goed staat. Scheelt weer uitgroei.

    Comment door nono, February 19, 2011 om 10:20 pm
  • Nice Jaim! Op die laatste foto lijk je op iemand anders. Ik herken je haast niet meer :p. Krijg je er ook van als we elkaar al maanden niet gezien hebben he…
    Ik probeer je nu voor te stellen met rode lipstick…?

    Comment door Stefanie, February 19, 2011 om 11:58 pm
  • Haha hey Steef, hoezo herken je me niet meer dan? En rode lipstick is not my cup of tea, zo lelijk bij mij :(

    XX

    Comment door Jamie, February 20, 2011 om 12:48 am
  • Ik heb nu ineens zin om een zwarte broek te gaan shoppen!

    Comment door Paula, February 20, 2011 om 10:52 am
  • Leeeeuk! Enne, die uitgroei. Dat is toch juist het succesverhaal van Shakira?

    Comment door SanneWierda, February 20, 2011 om 12:24 pm
  • Looking fly Jamie! Mooi rood is niet lelijk! Ik moet zeggen dat ik door je uitgroei (die me overigens niet was opgevallen als je het niet genoemd had) eigenlijk wel benieuwd ben je geworden hoe je natuurlijke haarkleur je staat!

    Comment door Anonymous, February 20, 2011 om 10:37 pm
  • Huh, anoniem!? Ik zou niet durven!
    Bevoenstaand bericht claim ik bij deze zelfs met de spelfout

    Comment door Anonymous, February 20, 2011 om 10:41 pm
  • wauwie wat mooi !! Ik had stom genoeg nog nooit van je site gehoord maar ik vind hem echt heel leuk !

    Comment door Kim, February 21, 2011 om 9:59 am
  • Oooh wil m ook!!! Die blazer! niet die uitgroei.. ;)
    Alleen te koop in de winkel? Kan m niet vinden online..?

    You look HOT girrrrl!!

    Comment door Gaby, February 21, 2011 om 11:44 am
  • he jeetje de anonieme berichten waren van mij! ging vast iets mis met mn BB denk ik :)

    Comment door Lotte, February 21, 2011 om 1:57 pm
  • Wat een mooie outfit, die rode kleur staat je erg goed!

    Comment door Melanie, February 22, 2011 om 11:34 am
  • grr

    Comment door tijger, February 22, 2011 om 6:06 pm
  • Ziet er zoals altijd weer SUPER leuk uit !
    en volgens mij had je geld teveel toen je die tas kost:P

    Comment door Nagina, February 22, 2011 om 10:56 pm
  • Lookin fab!

    Comment door nina, February 27, 2011 om 2:38 pm
  • Die blazer! Staat ie online op de h&m site?

    Comment door Ilse, April 2, 2011 om 2:46 pm
  • @ Ilse, nee volgens mij alleen in de winkel verkrijgbaar!

    Groetjes,
    Jamie

    Comment door jamievalerie, April 4, 2011 om 10:43 am
  • Heel mooi, en ik vind een kleine uitgroei juist mooi!

    Comment door beautista-sj, April 6, 2011 om 11:50 pm
  • Ik vind uitgroei mooi, veel celebs hebben het expres gedaan. Het heet volgens mij ombré. Google maar. Laat het voor de grap eens staan en misschien vind je twee haarkleuren wel mooi!

    Comment door pattiehb, January 16, 2012 om 2:40 pm