Switch To Mobile Version

Kom je aan Jennifer Lopez, kom je aan mij

‘Willen jullie de commercial nog een keer zien? Van Jennifer Lopez voor Gillette?’ Ja graag, knikken we braaf.

Tijdens de perspresentatie van Gillette, vanmorgen vroeg, kunnen we niet wachten om het fragment nog een keer te zien. Die schoonheid, dat niet-ouder-worden-terwijl-41, dat lichaam, die stralende glimlach: natuurlijk willen we daar nog een keer getuige van zijn. Of we ook nog de persconferentie willen zien, wordt gevraagd. Waar we kunnen zien dat J.Lo zelf aan het woord is over haar samenwerking met Gillette. Weer knikken de hoofdjes razendsnel. Tot onze spijt kan de Gillette mevrouw ‘t filmfragment niet meer vinden. En dat vínden we jammer.

Behalve één furieuze dame uit het gezelschap. Die kan het een worst wezen wat Jennifer nou wel of niet doet. Bijna woedend roept ze op rechts: ‘Ik snap niet dat Lopez het gezicht is van Gillette met die korte dikke benen van d’r!’ Zo, neemt geen blad voor de mond. Dat zegt ze gewoon. Waar iedereen bij is. Sterker nog: waar ik bij ben. Ik, die vanaf Money Train obsessed is door de beeldschone latina. Ik, die bij haar eerste single If You Had My Love kansloos voor de televisie mee danste. Ik, die niet voor niets mijn haar blondeer en veel te korte jurkjes draag. Ik, die niet tegen een grapje kan en bijna jankte van woede tijdens een Southpark- aflevering over Jenny from the block.

Inderdaad, moet ze net mij hebben. Een échte J.Lo fan. Ik heet niet voor niets Jamie Li (J.Li). Hallo. M’n ogen vallen op tafel en m’n mond valt wijd open. Ik klap ‘m dicht en vraag haar expliciet naar het gedeelte van dikke, korte benen. ‘Ja, dikke, korte benen.’ Herhaalt ze ook nog. Het is zo heftig wat ze zegt, dat ik het als twee grove scheldwoorden ervaar. ‘Dikke, korte’ klinkt ineens als ‘tering, hoer’. Zo heftig vind ik het. ‘Ze is 1.67m hoor’, probeer ik nog. Met de bedoeling een statement te maken dat Jen niet extreem klein is. Neem Kylie Minogue, Eva Longoria of Shakira. Véél kleiner. FYI: J.Lo plus Louboutins is 1.67m + 14 cm = 1.81m. Dat zijn nog ‘ns rekensommen. Korte benen, kom nou.

Dan naar het dikke gedeelte. Vind ik nog ’t ergste. Sinds wanneer zijn mooie, gespierde benen dik? Jennifer traint zich wat af. Bovendien was La Lopez vroeger hardloop-chick en fervent danser.

M’n klomp breekt ter plekke. Kort en dik. Wil op het moment zoveel zeggen, maar sta slechts dom en suf te kijken. Zo’n nietszeggende, dooie, blik. Ik wil nog stoer eruit gooien: ‘Nou jij trekt volle zalen’, maar ik zwijg. Want al die tijd zitten we aan tafel en ik moet nog opstaan. (Ben 1.58m, heb bovenbenen die riching J.Lo gaan en dan heb ik nog niets gezegd over m’n kont).

19 reacties tot nu toe

  • Haha supergrappig geschreven. Jlo heeft hartstikke mooie benen, wish I had them!!

    Xoxo
    JNice

    Comment door Janice, February 16, 2011 om 12:42 am
  • Leuk geschreven als altijd! Heb je nog op durven staan waar ze bij was?

    Comment door FashionablyLate, February 16, 2011 om 7:27 am
  • Sommige mensen zeggen uit frustratie rare dingen.. Als Jennifer dikke benen heeft weet ik het ook niet meer! Ik snap dat je gekrenkt bent Jamie, good luck getting over it!

    Comment door Anonymous, February 16, 2011 om 8:25 am
  • Ook ik ben slechts 1.58m en dus korte beentjes.
    Maar jee ik wou dat ik JLO’s benen had. Altijd irritant mensen die een oordeel over anderen hebben…en dus gewoon vet jaloers zijn!!!o

    Comment door DianaStarChic, February 16, 2011 om 8:28 am
  • Hahaha, J.Lo & J.i die is goed!

    En ik zeg altijd maar: Klein maar fijn,ik ben zelf ook klein dus tja.

    Comment door Paula, February 16, 2011 om 8:33 am
  • * J.Lo & J.Li (correctie op vorige bericht)

    Comment door Paula, February 16, 2011 om 8:33 am
  • Ach die vrouw… Is gewoon ontzettend jaloers!

    Comment door Danielle, February 16, 2011 om 8:45 am
  • Tsss… wat een lef zeg! Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde, dat is wat mensen toch zo leuk maakt? En by the way, J.Lo is gourgeous!!

    Comment door Els, February 16, 2011 om 10:48 am
  • Pfff ik en mijn 1.53 zouden een moord doen voor Jlo’s attitude,dans&zang qualities, maar die benen … als ik haar tegenkwam zou ik ze stelen!

    Comment door kelly, February 16, 2011 om 12:36 pm
  • Haha, grappig. Ik snap precies hoe je je op dat moment gevoelt heb. Bij mij moeten ze ook niets negatiefs over “m’n idool” JLo zeggen. Was wel benieuwd naar hoe die “positieve” dame er zelf uitzag….

    groetjess, Clau

    Comment door Clautje, February 16, 2011 om 3:19 pm
  • Whow… Nou ik wou dat ik J.Lo’s benen had.

    Ben wel een stukje langer maar lang niet zo mooi gevormd als zij.

    Knap dat je verder niets hebt gezegd.

    Vind de reclame trouwens geweldig.

    Comment door Patricia, February 16, 2011 om 3:32 pm
  • Aah dankjewel Jamie voor deze heerlijke column weer! Zit nog steeds aan m’n huiswerk, wel even een leuke verfrissing tussendoor! Had je ook getweet maar die zie je volgens mij niet, want ik heb een slotje op m’n account hihi :)!

    Comment door Chloë, February 16, 2011 om 11:00 pm
  • Hahahaha nou ja!! Wat een wous! Jlo is gewoon een supervrouw, sexy, sterk, mooi en nog een hele lijst met goede kwaliteiten! Ik ben geen spillebeen, en een flike ‘southern butt’ heb ik ook, toen Jlo opkwam was er EINDELIJK iemand die ook vormen had! Echte vrouwen hebben curves! Jlo is mooi,punt!

    Comment door Natalina, February 17, 2011 om 7:55 am
  • Ik zou die vrouw gewoon een klap op haar paardenbek geven en zeggen: Alsof jij zo mooi bent! En J.Lo, ze is echt amazing!

    Comment door Alysia, February 19, 2011 om 6:40 pm
  • Te leuk! J.Li is niet de enige vergelijking! Jenny from the block uh.. Jamie from the blog? So there! X

    Comment door Manon, February 24, 2011 om 9:23 am
  • @ Manon hahahahah zo leuk gevonden!!!!! Die ga ik erin gooien.

    Comment door jamievalerie, February 24, 2011 om 10:09 am
  • super leuk geschreven! helemaal leuk die commercial:) ze kan het hebben.

    Comment door cylia, March 1, 2011 om 2:16 pm
  • Wauw, leuk geschreven Jamie!
    En groot gelijk heb je, wat ze zegt slaat helemaal nergens op. Vooral de toon waarmee ze het naar buiten brengt.
    Dit is trouwens de eerste commercial van Gillette waar ik echt door word overtuigd. Sterker nog, ik word er gewoon vrolijk van! Het ultieme power woman gevoel!

    Comment door Elisa, March 18, 2011 om 7:41 pm
  • Wauw , Ik las je verhaal ja een erg leuk verhaal natuurlijk maar dan dat die vrouw zegt met der korte dikke benen !
    ik zelf vind persoonlijk jlo een enorm knappe vrouw mooie benen mooi gezicht en een geweldig lijf!
    Vele meiden hopen/Dromen er zo uit te zien ,
    maarja hoogst waarschijnlijk de mensen die zo praten zyn gwn Super jaloers!

    Voor de rest , J.li kwam vandaag voor het eerst toevallig op je blog ,
    Erg leuk geschreven , En erg leuk hoe je overal je eigen mening bij hebt!
    volgens my ben je een super toffe leuke meid met der woordje goed klaar,;)
    iniedergeval ga zo door , Wordt / is zeker een succes!

    Kus van Danielle

    Comment door Danielle, March 27, 2011 om 8:41 pm