Switch To Mobile Version

Wie is the fashion it-girl?

Wie is the fashion it-girl van nu? Stem!

Natuurlijk zijn stijliconen als Kate Moss en Victoria Beckham nog altijd hip & happening. Maar welk meisje is veelbelovend voor de toekomst? Laat je horen.

Of mis je nog iemand? Dan mag je dat natuurlijk ook laten weten.

17 reacties tot nu toe

  • I love Natalie.. Maar ik mis Alexa Chung!! De poll doet het niet goed (miss vanwege BB) kan enkel op Nicole stemmen hihi

    Comment door Lotte, January 16, 2011 om 11:58 pm
  • Zeker weten Blake Lively, wat wil je met Chanel :D

    Comment door Zelia, January 17, 2011 om 12:12 am
  • Yep yep yep zij zijn idd Fab maar ik hoor er ook tussen ff tussen () he hihhi Love it and off course I love myself
    . Vie Extension’s by Vnbijnaar I make you look fab 2 euhuhu :)

    Comment door Vanessa, January 17, 2011 om 12:38 am
  • Ik denk eerder Olivia, ze is zo’n ‘sneaky person’ dat het stiekem toch helemaal gaat maken..

    Comment door Paula, January 17, 2011 om 8:17 am
  • Blake! :)

    Comment door Marije, January 17, 2011 om 4:34 pm
  • Olivia Palermo, without a doubt! Echt geweldig gekleed is zij, altijd! Blake vind ik in Gossip Girl er altijd geweldig uitzien, en ze kan met haar figuur ook alles hebben. Maar op een of andere manier vind ik haar bij premieres etc. er bijna altijd ordinair uitzien, zo zonde! xoxo

    Comment door Chloë, January 17, 2011 om 4:41 pm
  • Blake Lively!!! :)

    Comment door Patty, January 17, 2011 om 4:43 pm
  • Ik zou zeggen LC uit the hills !

    Comment door Anonymous, January 17, 2011 om 6:57 pm
  • Oohh ik vind Olivia Palermo echt zo’n mooie vrouw! (:

    Comment door Marlies, January 17, 2011 om 7:19 pm
  • Silvie van der vaart!

    Comment door Hilda, January 17, 2011 om 7:57 pm
  • Olivia Palermo, zij ziet er altijd zo goed uit!

    Comment door Kelly, January 17, 2011 om 11:26 pm
  • Christine Centenera

    Comment door Liset, January 18, 2011 om 10:49 am
  • Olivia Palermo, Leighton Meester en Blake Lively! XOXO

    Comment door Claire, January 18, 2011 om 3:37 pm
  • Lauren Conrad en Audrina Patridge! Beide mooie meiden en met een gevoel voor fashion!

    Comment door Alysia, January 18, 2011 om 4:45 pm
  • Ook ik stem op Laura en Audrina! Zij zien er altijd stoer en vrouwelijk uit. Maar ja met zulke figuurtjes staat alles….

    Comment door Marlous, January 18, 2011 om 6:58 pm
  • Ik stem op Kate Bosworth! ;)
    X

    Comment door afterDRK, January 19, 2011 om 1:11 pm
  • Lauren conrad, Whitney port Alexa Chung en Blake lively!
    -Xxx-

    Comment door Anonymous, January 23, 2011 om 5:18 pm