Switch To Mobile Version

Uit de kast: Christmas Edition

Inspiratieloos als het om party outfits gaat? Laat me je een handje helpen met Uit De Kast ‘Christmas Edition’.

Deze kerst pak ik uit met een over the top dress van Lanvin for H&M. Ik heb gekozen voor het goud/metallic ruches model. En ik geef toe: de jurk is met het volumegehalte erg riskant en zit een tikkeltje raar bij de buik (lees: in een verkeerde pose krijg gratis en voor niets een vetrol), maar hé, je leeft maar één keer.

Mijn tip dan ook aankomende feestdagen: ga eens all the way en kies voor een opvallende jurk. Bijvoorbeeld goud, glinsterend, pailletten, een felle kleur en voeg er zelfs nog enige glamour aan toe. In mijn geval een ketting tot over de borstjes, een patroonpanty en voor de koude momenten een zwarte blazer.

Extra tip: ik was het hélemaal vergeten, maar deze look is pas echt compleet als je je haar in vlecht draagt. Naar een zijde, lekker nonchalant en warrig. (Klik hier voor een voorbeeld).

Vertel, kun jij je vinden in deze outfit? En niet geheel onbelangrijk: wat trek jij aan deze kerst?



Foto’s: Alain de Graaf

Verkoopinformatie
Ketting met hartje en steentjes, Primark €3,00
Jurk met ruches, Lanvin for H&M €149,00
Jas van wol, Zara €139,00
Enkellaarzen suède, Cafe Moda €99,90
Panty met patroon, Primark €3,00
Colbert met hoge schouders, Bershka p.o.a.

Clutch, niet zichtbaar op foto, maar mag natuurlijk niet ontbreken. Ga voor een shiny model!

28 reacties tot nu toe

  • Staat echt waanzinnig Jamie.

    Comment door Bente, December 12, 2010 om 9:23 pm
  • Wat doe je me nou aan?
    *Is jaloers op jou*
    Je bent echt een mooie meid, met geweldig gevoel voor mode smaak <3

    X

    Comment door Isabel, December 12, 2010 om 9:26 pm
  • Op foto 2 dacht ik dat je Whitney Port was (compliment)! Zij heeft namelijk wel eens een fotoshoot voor The City gehad in het meatpacking district en daar leek deze foto erg op. Staat je heel mooi Jaimy!

    Comment door Chloë, December 12, 2010 om 9:27 pm
  • Love it!!!

    Comment door Maayke, December 12, 2010 om 9:34 pm
  • Wauwie, wat een geweldige outfit! Staat je ook echt geweldig Jaimie!

    Comment door Florianne, December 12, 2010 om 10:07 pm
  • Superlief, dankjulliewel!!!

    @ Chloe, inderdaad, ik vond dit straatje zo mooi omdat het mij ook aan The Meatpacking District deed denken!

    Comment door jamievalerie, December 12, 2010 om 10:08 pm
  • Schat, al trek je een vuilniszak aan. You will rock it!

    Comment door Stefanie, December 12, 2010 om 10:17 pm
  • @Jamie, jammer dat de straatjes in het Meatpacking District je hakken zo verpesten… New York heeft me al 3 paar stiletto’s gekost :P

    Comment door Eline, December 13, 2010 om 12:57 am
  • @Jamie, jammer dat de straatjes in het Meatpacking District je hakken zo verpesten… New York heeft me al 3 paar stiletto’s gekost :P

    Comment door Eline, December 13, 2010 om 12:57 am
  • Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet van dit soort jurkjes hou! Zit mij allemaal toch niet lekker denk ik, bij jou staat het trouwens wel erg leuk!

    Comment door Femke, December 13, 2010 om 9:53 am
  • Waar zijn die foto’s gemaakt? Wat een mooi straatje! Wat voor camera gebruik je? Sorry voor alle vragen haha. Jurkje is super leuk maar het is er inderdaad wel 1 die je er plots 10 kilo bij bij kado doet! Je kijkt wel serieus hoor haha, volgende keer lachen op de foto`s volgens mij hebt je een leuke lach. Love your blogs! x Anja

    Comment door Anja, December 13, 2010 om 12:15 pm
  • Gorgeous!! Precies wat ik wilde zien, supermooi!!
    Vind niet dat dat de jurk 10 kg cadeau doet, hij is -wat je zegt- risky maar je komt er goed mee weg, sweet petite!

    Die Primark panty is heel goed, stel je voor hoe anders de look zou zijn met een gewone zwarte panty?

    Comment door Lotte, December 13, 2010 om 12:44 pm
  • Dit jurkje is niet echt mijn smaak, maar je draagt het prachtig. Mooie panty en shoes!

    Comment door Eva, December 13, 2010 om 1:06 pm
  • Twee woorden: Love it!!!
    Alles klopt,Jaim! Ik zeg Classy Christmas!
    Ook grootse complimenten voor Alain de (foto)Graaf. :-)

    X
    Dali

    Comment door Dali, December 13, 2010 om 2:05 pm
  • Complimenten voor de mooie foto’s, je staat er super op. Ik vind alleen het jurkje niet zo mooi, daar kom je alleen mee weg als je een lichaam a la sylvie van der vaart hebt (no curves). De rest is super.:)
    Fijne Feestdagen. Xx

    Comment door Anna, December 13, 2010 om 3:52 pm
  • You’re beautiful Jaim!

    Comment door Mannie, December 13, 2010 om 4:08 pm
  • Uchhhh hate it!!
    Nee hoor love it, maar dat komt door jou en niet je jurk.

    Comment door Birgit, December 14, 2010 om 4:09 pm
  • @ Dali, thank you babe!!!

    @ Birgit Hahaha thanks, jurk wekt verschillende meningen op ;)

    Comment door jamievalerie, December 14, 2010 om 4:15 pm
  • Wauw! Tante Jamie…jij bent echt mooi…;)

    Comment door Tyler, December 14, 2010 om 5:12 pm
  • Dankjewel Tyler, wat vet dat je pas drie weken oud bent en al goed kunt zien, lezen en schrijven haha!

    XX

    Comment door jamievalerie, December 14, 2010 om 8:18 pm
  • Jurk is niet mijn ding, maar het is wel mijn ding bij jouw! Echt supermooi. (Probz voor meneer DE fotoGRAAF)

    XOXO.

    Comment door Niecy, December 15, 2010 om 3:54 pm
  • Ohw ja, die 10-so-called-extra-kgs, u kunt het hebben mevrouw van de leuke blog ;-)

    Comment door Niecy, December 15, 2010 om 3:55 pm
  • aaaaah wat is jou haargeheim????Echt prachtige foto’s,outfit etc etc!
    XX

    Comment door Sophie, December 15, 2010 om 11:40 pm
  • Dat jurkje staat je echt leuk Jamie! Ik zag ‘m bij de H&M maar ik heb ‘m niet gekocht. Ben geen jurken fan, to be honest. Ik heb één jurkje dat ik nog nooit gedragen heb in m’n kast liggen :/ Anywho, wat een mooie foto. Props to the photographer.

    Comment door Lizette, December 17, 2010 om 8:06 pm
  • wat een lelijke jurk zeg, sorry!

    Comment door joyce, December 25, 2010 om 1:36 pm
  • De jurk staat je zooo mooi! Nu baal ik nog meer dat ik ‘m niet heb besteld toen ;)

    Liefs Lian @ virtualfashionview.com

    Comment door Lian, December 28, 2010 om 12:18 am
  • aaaaah wat is jouw haargeheim????Echt prachtige foto’s,outfit etc etc! XX