Switch To Mobile Version

Foto report: opening H&M flagshipstore Dam

Drie woorden: een geslaagde avond. De opening van de reusachtige H&M op de Dam was een groot succes. Hoogtepunt van de avond was dat genodigden de Lanvin for H&M collectie al mochten afrekenen. En dat terwijl de collectie officieel pas morgen verkrijgbaar is. Ik begin dan ook steeds meer het leven te leiden van een celeb. Jennifer Lopez is er niks bij.

Van bloggervriend for life Leroy (CommeDesLeroi) tot Lieke van Lexmond: iedereen was aanwezig. En iedereen had maar één doel: de beste shopping items scoren.

Ik liet de Lanvin collectie voor wat het was. Dat graaien is niets voor mij en waarschijnlijk draag ik het maar een keer. Gescoord of niet, het Lanvin spul zag er schitterend uit.

Enkele leuke weetjes van de avond:

  • Collega en vriendin Birgit Junni raakte zo op in het shopverhaal dat ze bijna een gezonde paniekaanval kreeg. Dat kind was niet te stoppen. Ook regelde de fashionista een fikse korting waar ik van mocht profiteren. What can I say? It’s Birgit! Die regelt dat soort dingen.
  • Bloggerista Sabrina vond het geen probleem om te poseren voor Jamiesblog. Bovenstaand het eindresultaat.
  • Yara en Andy waren er ook.
  • Ik heb drie items over de toonbank laten knallen, waaronder een zalmroze harembroek (best wel een dikmaker, maar daar heb ik dikke lak aan), een donkerrode boyfriend colbert en een wollen jurkje.
  • De nieuwe H&M telt maar liefst zeven verdiepingen. Van -1 tot 5, reken maar uit.
  • Mocht je geen vervoer hebben, bracht een ubertrendy fietstaxi je gewoon naar het station. Ik durfde het echter niet aan.
  • De H&M XXL gaat morgen (23 november) officieel open en is de eerste H&M met de home collectie.
  • In de trein bleef iedereen staren naar mijn oversized Lanvin (papieren) tas. Waarschijnlijk heb ik voor verwarring gezorgd in data.
  • 17 reacties tot nu toe

    • Leuk! Op twitter vlogen de foto’s van de opening mij al om de oren en het leek me fantastisch :) Jammer dat je geen foto’s hebt gemaakt van jouw gescoorde items, maar verder echt een leuk report!!

      Comment door Florianne, November 23, 2010 om 2:21 am
    • Thnx voor de geweldige update, Love your Blogs Jamie !! Liefs Sabrina_CR

      Comment door Anonymous, November 23, 2010 om 2:34 am
    • De H&M op de dam gaat donderdag toch pas open?? Anders spring ik nu meteen op m’n fiets!!
      X Agnes

      Comment door Agnes, November 23, 2010 om 8:54 am
    • “De nieuwe H&M telt maar liefst zeven verdiepingen. Van -1 tot 5, reken maar uit.” Ik geef toe, ik moest wel even nadenken, sukkel ben ik ook.

      Je hebt er weer een fantastisch stuk van gemaakt!

      Comment door serberry, November 23, 2010 om 9:13 am
    • Volgens mij heb ik die roze harembroek en rode blazer ook :D Blazer gisteren gescoord, broek had ik al. Inderdaad een dikmaker, maar wel een leuke dikmaker haha. Had aanfoto’s gemaakt en de reacties zijn wisselend ;)

      Comment door Shirley, November 23, 2010 om 9:19 am
    • Hahaha ik zou ook zeker verward zijn als ik gisteravond iemand met een Lanvin tas had gezien! Gelukkig had ik dan via Twitter geweten hoe die lucky bastard daar aan kwam..

      Comment door Esmée Noëlle, November 23, 2010 om 10:20 am
    • @ Agnes, volgens mij vandaag, maar check ‘t voor de zekerheid even! Ik ben soms een warhoofd!

      XX

      Comment door jamievalerie, November 23, 2010 om 12:24 pm
    • Jaim! Hoe laat was jij er dan?! Heb je niet gezien:(

      Xx!

      Comment door Marjolein, November 23, 2010 om 12:30 pm
    • Ohhhh wat stom!! Ik was er om 20.15 en ben best lang gebleven, jij dan?

      Comment door jamievalerie, November 23, 2010 om 12:48 pm
    • He Jaim,

      Wat goed van je dat je je kon inhouden. Ik stond vanochtend om half 9 in de H&M. Heb wel wat kunnen scoren de 2 tasjes en een t-shirt. Al moet ik zeggen dat alles er prachtig uitzag inderdaad. Helaas ging ik met een budget erheen en heb zelfs express mijn pinpas thuis gelaten. Dit natuurlijk om te voorkomen belachelijke aankopen te doen. :(

      Xoxo Lo

      Comment door Lo, November 23, 2010 om 6:49 pm
    • Geweldige post!! De foto’s zijn erg leuk. Ik hou van jouw schrijfstijl.

      Comment door Manon, November 23, 2010 om 8:42 pm
    • Wat een avond he ;). weer leuk geschreven Jamie!

      Comment door LeRoi, November 24, 2010 om 12:01 am
    • Ooohh.. hebben we elkaar net misgelopen denk ik! Was iets van 20.45 weggegaan al. kon niemand meer vinden haha!

      Comment door Marjolein, November 24, 2010 om 6:49 am
    • @Leroy Haha ja wat een avond, wel heel leuk. Dankjewel, vond het stukje op jouw site ook leuk. Mooie foto’s!

      Comment door jamievalerie, November 24, 2010 om 8:35 am
    • Hey Lo heel goed van je hoor, pinpas thuis laten ;) Thanks voor je reactie!

      Comment door jamievalerie, November 24, 2010 om 8:36 am
    • Sabrina, Serberry en Manon dankjulliewel!

      Comment door jamievalerie, November 24, 2010 om 8:38 am
    • Nice.. Dat was zeker leuk? Ben zelf naar de ‘opening’ donderdagochtend geweest. Pfuuu wat een drukte. Ik had er meer van verwacht moet ik zeggen. Dacht dat het allemaal veel groter zou zijn.

      Comment door s, November 28, 2010 om 12:27 am