Switch To Mobile Version

Super giveaway: win één van mijn designer bags!

Je leest het goed: ik geef één van mijn designertassen weg. Whaaaaaa! Jij kan de gelukkige zijn. Lees snel hoe je meedoet.

DOOR JAMIE LI

Designertas winnen!
Inmiddels heb ik een mooie verzameling designertassen opgebouwd. Tassen van o.a. Stella McCartney, Marc by Marc Jacobs en Alexander Wang. Nu gebruik ik ze lang niet meer allemaal. Daarom maak ik je graag blij met het weggeven van één van mijn parels. Maak jij me dan blij door je te abonneren op mijn kersverse YouTube-kanaal?

Zo doe je mee
1. Abonneer je hier op mijn YouTube kanaal (en geniet van de leukste vlogs van Nederland + binnenkort nog veel meer extra video’s!)
2. Laat onder deze post een Facebook-reactie achter om te laten zien dat je hebt meegedaan. ‘Meegedaan!’ is voldoende!

C’est très simple, non? In vlog #12, te zien op maandag 2 mei, maak ik de winnaar bekend.

En vergeet niet: iedere maandag om 9.00 een nieuwe vlog! Morgen weer dus. Bekijk hieronder de laatste.

38 reacties tot nu toe

  • Meegedaan!!!!!!

    Comment door Sissy den Iseger, April 24, 2016 om 5:17 pm
  • Meegedaan!!

    Comment door Astrid, April 24, 2016 om 5:18 pm
  • Meegedaan!
    Ik bekijk iedere maandag met veel plezier je vlogs en hoop dat je nog meer video’s gaat maken.
    Liefs,
    Shadi

    Comment door shadi, April 24, 2016 om 5:23 pm
  • Jamieee wanneer ga je dagelijks vloggen?

    Ps. meegedaan

    Comment door Angelique, April 24, 2016 om 5:32 pm
  • TO THE VLOG QUEEN!
    Volgen deed ik al dus bij deze ding ik graag mee op een echte Jamie vintage/designer bag.

    #meegedaan

    X

    SASKIA

    Comment door Saskia www.fabandluxury.com, April 24, 2016 om 5:43 pm
  • Ik ben al sinds het begin geabonneerd! Ik kijk elke week weer uit naar een nieuwe vlog. Ik waag graag een kansje!

    Comment door Lindsay, April 24, 2016 om 5:48 pm
  • Ik ben vanaf je eerste vlog al geabboneerd op je youtube kanaal. Wat wel een leuk feitje is, is dat jij de enige vlogger bent waarop ik ben geaboneerd. Je vlogs zijn echt mijn favoriet!

    Comment door Nadia, April 24, 2016 om 6:25 pm
  • Jaaaaaaaaaaaaaa, ik heb meegedaan. Jamie, ik vind je Vlogs echt super leuk. Echt tof dat je als mommy nog steeds fashionable gekleed gaat. Morgen weer je nieuwe Vlog kijken! Groetjes, Jorinde

    Comment door Jorinde, April 24, 2016 om 6:39 pm
  • Meegedaan!

    Comment door bahar, April 24, 2016 om 8:01 pm
  • Meegedaan!! (Reactie op fb lukte niet dus hoop dat dit ook meetelt)

    Comment door Valerie Romeo, April 24, 2016 om 8:28 pm
  • Ik volg je vlogs vanaf dag 1 en doe heeeeeeel graag mee!!

    Comment door Btissam, April 24, 2016 om 8:44 pm
  • Cela semble simple, bien .. Je l’ai fait !
    est un concepteur de sac
    Le rêve de chaque femme !!

    en natuurlijk even vertaald vanuit het frans :D

    Het klinkt eenvoudig , goed .. Ik heb het gedaan !
    een designer tas is de droom van elke vrouw !!

    wishfullthinking!

    Comment door Joyce pots, April 24, 2016 om 11:25 pm
  • Meegedaan! Wat een geweldige actie!

    Comment door Denise Janssen, April 24, 2016 om 11:33 pm
  • Meegedaan! Ik ben sinds dag 1 geabonneerd op jouw vlogkanaal. Ik kijk er elke zondagavond naar uit. ;-)

    Comment door Nienke, April 25, 2016 om 9:24 am
  • Meegedaan! Whaa, ben echt excited :D

    Comment door Hawar, April 25, 2016 om 9:37 am
  • Meegedaan!

    Comment door Eline, April 25, 2016 om 9:42 am
  • YASSS, hele leuke actie, IK DOE MEE! Heb alleen geen facebook meer (cringe) dus laat met die van mams een bericht achter (i know right haha).

    Comment door Nina Maksimovic, April 25, 2016 om 10:13 am
  • Oh myyyyyy. Jaaaa natuurlijk doe ik mee!!

    Comment door Malou, April 25, 2016 om 10:39 am
  • Meegedaan, natuurlijk,

    Comment door Thessa, April 25, 2016 om 10:48 am
  • Wauw!! Ik vind je vlogs onwijs leuk dus was al geabonneerd, doe graag mee!

    Comment door Martina, April 25, 2016 om 11:12 am
  • Meegedaan (welke vrouw wil nou geen designer bag?!) En en en.. je vlogs zijn leuk!

    Comment door Berna, April 25, 2016 om 11:33 am
  • ‘Meegedaan!’

    Comment door mell, April 25, 2016 om 1:57 pm
  • Meegedaan! :)

    Comment door Joelle, April 25, 2016 om 5:24 pm
  • Meegedaan!!!!

    Comment door Moos, April 25, 2016 om 5:24 pm
  • Meegedaan!! Wat leuk

    Comment door Joelle, April 25, 2016 om 5:25 pm
  • Meegedaan!

    Comment door Fardau, April 25, 2016 om 6:22 pm
  • Meegedaan :-)

    Comment door susan, April 25, 2016 om 7:16 pm
  • Meegedaan!! Wat een super leuke blog elke week!!

    Comment door Shirley, April 25, 2016 om 7:23 pm
  • MEEGEDAAAAAAAAAN, maar geen faceboekie mag ook wel toch, james?!

    Comment door Anne, April 25, 2016 om 8:26 pm
  • Meegedaan!! Superleuk voor in de zomer als tasje voor op vakantie!

    Comment door Laura, April 26, 2016 om 11:08 am
  • Doneee! :)))
    Tot volgende week maandag, ik wacht met smart op je volgende vlog.

    Comment door Jonna, April 26, 2016 om 8:47 pm
  • Meegedaan! Super leuke vlogs

    Comment door Judith, April 26, 2016 om 9:35 pm
  • Meegedaan! Fingerscrossed :)
    [Facebookloos, maar IG addict @pinkdotsblackstripes]

    Comment door Louise, April 27, 2016 om 7:13 pm
  • Meegedaan, groetjes uit zonnig Spanje!

    Comment door Anonymous, April 29, 2016 om 12:00 pm
  • Meegedaan! Liefs

    Comment door Emma Smits, April 30, 2016 om 8:22 pm
  • Was ik al sinds je eerste video ;-)

    Comment door roxanne, May 1, 2016 om 4:51 pm
  • Bij deze; meegedaan!!

    Comment door sihem, June 14, 2016 om 11:50 am
  • Ik doe heel graag mee!

    Comment door Eline, August 1, 2016 om 1:59 pm