Switch To Mobile Version

Like mommy like son: Ugg boots

Eindelijk laarzen waar Lenny en ik allebei in kunnen shinen, nota bene zij aan zij: Ugg boots. Hij donkerbruin, ik zwart.

DOOR JAMIE LI

Not Uggly at all
In barre tijden zoals deze is het belangrijk dat de voetjes warm doch fashionable blijven. Daarvoor leent de klassieke Ugg boot zich prima. Dat menig man de schoenen als lelijk en lomp ervaart, daar trekken we ons niets van aan. Wij vinden de comfi Classic Ugg nog altijd een plaatje om te zien.

Ugg Giveaway!
En om jou ook te laten matchen met je zoon of dochter geven we een paar dames Uggs weg. De Classic Mini welteverstaan. Kans maken? Rest je alleen twee stappen af te gaan. Namelijk:

1. Like dit artikel onderaan de pagina.
2. Laat een Facebook-reactie achter onderaan de pagina, zodat we je deelname kunnen zien. ‘Meegedaan’ is al genoeg.

Over anderhalve week maken we de winnaar bekend. Succes!

www.uggaustralia.nl


18 reacties tot nu toe

  • Ik heb meegedaan :)

    Comment door Rowan, February 17, 2015 om 5:22 pm
  • Jamie,

    Mag het ook vader en zoon zijn?
    Uggs voor papa en Jace :-X

    Comment door Jeffrey, February 17, 2015 om 7:21 pm
  • Meegedaan! :) fingers crossed.

    Comment door Karin, February 17, 2015 om 7:43 pm
  • Super leuke actie! Leuk voor mijn dochtertje en mezelf, samen warme voetjes :-)

    Comment door Milou, February 17, 2015 om 11:31 pm
  • Ik doe mee met deze leuke actie om te kunnen matchen met m’n man, om lekkere warme voeten te hebben en omdat ze gewoon leuk blijven

    Comment door Patty, February 18, 2015 om 6:55 am
  • Meegedaan

    Comment door Angela, February 18, 2015 om 7:46 am
  • Meegedaan

    Comment door Angela, February 18, 2015 om 7:47 am
  • done!

    Comment door Ilse, February 18, 2015 om 8:48 am
  • Ja. Ja!

    Comment door Tessa, February 18, 2015 om 8:53 am
  • Wat leuk!!Wel een stoere combie om allebei dezelde Uggs aan te hebben!!

    Comment door evatius, February 18, 2015 om 9:18 am
  • meegedaan!

    Comment door sharon, February 18, 2015 om 9:57 am
  • Ja! Wil graag meedoen! ;)

    Comment door Marieke Dekkers, February 18, 2015 om 10:37 am
  • Meegedaan!

    Comment door Nicole, February 18, 2015 om 4:42 pm
  • Super actie en doe graag mee, geliked op Facebook

    Comment door CJM de Kok, February 19, 2015 om 8:44 am
  • Héél graag meegedaan !

    Comment door Jackie Colpaert, February 19, 2015 om 11:38 am
  • Leuk!! Ik doe mee :)!!

    Comment door Lillian Chaton, February 19, 2015 om 11:58 am
  • nog maar een halve week flink duimen <3

    Comment door joyce pots, February 24, 2015 om 12:08 am
  • ook al komt het mooie voorjaarsweer eraan (JOEPIE!!)
    voor mooie uggs wil ik zeker wel gaan!!
    duimen doe ik dan heel hard
    en we wachten op de uitslag met smart!

    Comment door joyce pots, March 2, 2015 om 11:58 pm