Switch To Mobile Version

Hooray! Shoebaloo viert vernieuwde webshop

Hiep hiep! Shoebaloo heeft een vernieuwde webshop. Dat vierden we vorige week met een heerlijk Shoebaloo ontbijt. En dat vieren we nu ook met jou! Je maakt kans op een badass voucher van €250 (!).

DOOR JAMIE LI

Metamorfose
Multi designerbrand winkel Shoebaloo ging voor een geslaagde website metamorfose door van donker naar licht te schakelen. Dankzij de cleane witte achtergrond komen de Gucci pumps en de Alexander Wangetjes véél beter tot hun recht. Leuk voor het oog, maar slecht voor de portemonnee.

Win €250 shopping money!
Om ten eerste de vernieuwde online shop te vieren en om ‘m ten tweede alvast goed in te wijden, geven we een voucher van €250 weg die je kunt besteden bij Shoebaloo.nl. Kijk, dat zijn de leukere dingen. Meedoen is très simple:

1. Like dit artikel onderaan de pagina.
2. Laat een Facebook-reactie achter onderaan de pagina. ‘Meegedaan’ is al genoeg!

(Deze actie loopt tot en met 18 november 2014.)

30 reacties tot nu toe

  • Meegedaan! Heb al een paar uitgezocht hoor, haha!

    Comment door Kim, November 11, 2014 om 1:14 pm
  • meegedaan

    Comment door ilse, November 11, 2014 om 1:26 pm
  • Oh yes, this has my name on it!

    Comment door Jade, November 11, 2014 om 1:29 pm
  • meegedaan!!

    Comment door Elizabeth, November 11, 2014 om 1:30 pm
  • Meegedaan! Kan ik eindelijk weer eens iets kopen in de Cornelis Schuyt ipv alleen maar kwijlen en huilend weglopen

    Comment door sanne, November 11, 2014 om 1:53 pm
  • Meegedaan! Misschien mijn eerste paar designer shoes on their way…

    Comment door Sharon, November 11, 2014 om 2:03 pm
  • meegedaan

    Comment door kempenaers, November 11, 2014 om 2:06 pm
  • oooh nice

    Comment door Chanelva, November 11, 2014 om 2:17 pm
  • Meegedaan!!

    Comment door Corinne, November 11, 2014 om 2:28 pm
  • Meegedaan! :)

    Comment door nathalie koning, November 11, 2014 om 2:31 pm
  • yes, meegedaan!

    Comment door Evelyn, November 11, 2014 om 2:59 pm
  • Uiteraard meegedaan!

    Comment door Santy, November 11, 2014 om 4:38 pm
  • I like!

    Comment door Tirzah, November 11, 2014 om 7:11 pm
  • prachtige pumps..ik doe mee !!!

    Comment door Jackie, November 11, 2014 om 8:57 pm
  • Meegedaan! :-)

    Comment door Joyce, November 11, 2014 om 11:13 pm
  • Meegedaan!!!!

    Comment door Anita H., November 12, 2014 om 2:56 am
  • Oh my! Shoebaloo is heaven!!! ik doe met

    Comment door Cynthia, November 12, 2014 om 4:10 pm
  • Yeaaahh!!!

    Comment door Karlijn, November 12, 2014 om 10:27 pm
  • Done :D

    Comment door Sanaa, November 13, 2014 om 5:39 am
  • Miss Quarter, I’m in! Fantastique webshop, Fantastique actie!

    Comment door Charissa Macnack, November 13, 2014 om 10:54 am
  • Meegedaan :)

    Comment door Nell, November 13, 2014 om 11:45 am
  • Enig! Ik heb meegedaan.. Spannend hoor

    Comment door Maximiliaan, November 17, 2014 om 2:39 pm
  • Meegedaan!!

    Comment door Nicole, November 17, 2014 om 4:46 pm
  • Mijn schoenenkast is wel toe aan wat vernieuwing :)

    Comment door Kristel, November 18, 2014 om 7:11 pm
  • MEEGEDAAN!

    Comment door Malou, November 18, 2014 om 7:27 pm
  • Meegedaan en toe aan vernieuwing :)

    Comment door angela, November 18, 2014 om 7:48 pm
  • Super leuk!!

    Comment door Fida, November 18, 2014 om 9:21 pm
  • Meegedaan! ♡

    Comment door meegedaan ook via instagram follow: Fred van Leer, November 18, 2014 om 11:31 pm
  • Nice! Super website!

    Comment door Julia, November 19, 2014 om 9:25 am
  • En wie is de gelukkige?

    Comment door Kim, November 21, 2014 om 1:08 pm