Switch To Mobile Version

Giveaway: Michael Kors horloge

Gisteren werd de spring/summer ’15 van Michael Kors getoond in New York City. En om te vieren dat het weer een oogstrelende bedoeling was, schittert er vandaag een prachtig Michael Kors horloge ter waarde van €299 in onze nieuwste giveaway.

Oh my.

Bij Quarter zijn we dól op Michael Kors. Vooral de rokken, de laarzen en de horloges doen het immer goed. Een horloge van het übervrouwelijke label van Amerikaanse bodem is onmisbaar in je accessoire-partij.

Give it away now
We gunnen jou dat glamourmoment, dus geven zoals eerder gezegd een exemplaar weg: een sierlijk statement horloge met een goudkleurige horlogeband inclusief sexy zebraprint wijzerplaat. Doet het bovendien goed bij elke outfit. Sterker, het maakt je look af. Lijkt het je wat een Michael Kors watch te winnen? Volg dan de onderstaande twee stappen. Kind kan de was doen!

1. Like Quarter magazine op Facebook.
2. Laat onderstaand een Facebook-reactie achter dat je hebt meegedaan. “Meegedaan!” is al genoeg!

.

Easy, toch? Meedoen dus, en wie weet loop jij binnenkort te pronken met een stunning horloge om je pols! Deze giveaway loopt tot en met 25 september 2014. Succes!

28 reacties tot nu toe

  • Wauw Jamie, wat een gave winacties de afgelopen dagen! Helemaal gaaf, ik doe mee!

    Comment door Malou, September 11, 2014 om 11:19 am
  • Heel erg gaaf! Ik heb natuurlijk meegedaan!

    Comment door Denise, September 11, 2014 om 11:33 am
  • Wow, wat gaaf! Doe graag mee!

    Comment door Larissa, September 11, 2014 om 11:36 am
  • Prachtig zeg! Ik heb meegedaan! :)

    Comment door Merrit, September 11, 2014 om 11:40 am
  • Jaaaa ik doe mee!!! :D

    Comment door Iris, September 11, 2014 om 11:42 am
  • Ik doe mee!

    Comment door Meriëm, September 11, 2014 om 11:45 am
  • Ik doe mee!!
    Meegedaan

    Comment door Priscilla Claassens, September 11, 2014 om 11:57 am
  • Wat mooi! Ik doe mee! :-)

    Comment door Kirsten, September 11, 2014 om 12:03 pm
  • Prachtig!!!!!! ik doe mee!!!

    Comment door Amela, September 11, 2014 om 12:40 pm
  • :-)
    I’m in!!

    Comment door Margriet, September 11, 2014 om 1:11 pm
  • Tuurlijk doe ik mee!!

    Comment door Monique, September 11, 2014 om 2:21 pm
  • Al lang geliked! Dus ik doe graag mee

    Comment door Rianne, September 11, 2014 om 3:21 pm
  • Meegedaan!

    Comment door Loes, September 11, 2014 om 3:28 pm
  • Meegedaan.

    Comment door Sanne Becks, September 11, 2014 om 4:54 pm
  • Ja, ik maak graag kans op deze toffe prijs!

    Comment door Modenise.nl, September 11, 2014 om 9:03 pm
  • Via Facebook “meegedaan” , maar natuurlijk ook even gedeeld om quarter-magazine te promoten ;-)

    Comment door Malou S, September 11, 2014 om 11:34 pm
  • Mooi! Meegedaan :D

    Comment door Susanne, September 12, 2014 om 9:20 am
  • Meegedaan! Super mooi! :)

    Comment door Renu, September 12, 2014 om 1:21 pm
  • Meegedaan! (En wat een gaaf horloge.)

    Comment door Anita H., September 12, 2014 om 3:21 pm
  • Meegedaan!

    Comment door Anita H., September 12, 2014 om 3:22 pm
  • Meegedaan!

    Comment door Zoë, September 12, 2014 om 8:15 pm
  • Done!

    Comment door Suzanne Musa, September 13, 2014 om 9:29 am
  • Super! Ook ik doe mee

    Comment door Janneke, September 13, 2014 om 2:06 pm
  • Me likey! Ik ga meedoen FB account is Jackie S.

    Gave winacties heb je.

    Comment door Nesrin, September 13, 2014 om 3:56 pm
  • Te gekke winactie!
    Niet gedacht dat de horloges nog mooier konden worden dan dat ze al waren.

    Comment door Coco, September 14, 2014 om 5:32 pm
  • Done! én nu fingers crossed!

    Comment door Joyce Poelmans, September 14, 2014 om 10:46 pm
  • Meegedaan! :-)

    Comment door Corinne, September 15, 2014 om 1:59 am
  • Meegedaan! What a stunner! ;)

    Comment door Carola van Bronswijk, September 15, 2014 om 8:49 am