Switch To Mobile Version

Giveaway: Daniel Wellington horloge

Enig zijn ze. De horloges van Daniel Wellington. Daarom geven we er één weg. Word jij de gelukkige?

DOOR: JAMIE LI

Over Daniel Wellington
Het Zweedse horlogemerk Daniel Wellington maakt de mooiste horloges: preppy met een edgy touch. Mijn favoriet is de Classic Oxford Lady die je hierboven afgebeeld ziet. De combinatie rood, donkerblauw en goud is bijna té elegant. Bovendien zijn de horloges dun en smal, wat het geheel nog veel eleganter maakt dan je al dacht. Ook leuk: Daniel Wellington horloges passen bij elke gelegenheid: formeel black tie event, informele cocktailparty of gewoon een simpel kantoordagje. De prijzen liggen tussen de €99 en de €159.

Win!
QUARTER magazine verloot een exemplaar naar keuze! Winnen? Het enige dat je hoeft te doen is:
1. Like QUARTER magazine op Facebook en Instagram

2. Like Daniel Wellington op Facebook en Instagram

3. Laat een comment achter dat je mee hebt gedaan

Te simpel, toch? Meedoen kan tot en met 8 september 2014. Succes!

www.danielwellington.com

25 reacties tot nu toe

  • Ik ben een horloge-freakkkkk en ik heb meegedaan om te winnen!!!!!!!!

    Groetjezz madhavi

    Comment door Madhavi, August 25, 2014 om 2:47 pm
  • Wow!

    Comment door Debby Kooij, August 25, 2014 om 2:47 pm
  • Jaaaa, ik doe mee! Gek op de horloges van Daniel Wellington.

    Groetjes Katy

    Comment door Katy, August 25, 2014 om 2:49 pm
  • Jaaaa ik heb meegedaan!! Wat zou het super zijn om dit te winnen!! Ik wil zo graag een horloge van Daniel Wellington!! En laat ik nou net af en toe een laatkomer zijn zonder een elegant horloge. Leuke giveaway Quarters Magazine!!!

    Comment door Mireille, August 25, 2014 om 3:14 pm
  • Aaah, ik doe mee! Ik wil er al zo lang eentje hebben, maar m’n studentenbudget laat het niet echt toe… Fingers crossed!!

    Comment door Ellen, August 25, 2014 om 4:14 pm
  • Yes!! Ik doe heel graag mee! :)

    Comment door Rowan, August 25, 2014 om 5:17 pm
  • Wauw! Wat een leuke actie!! Ik voeg graag een Daniel Wellington watch toe aan mijn collectie :)

    Comment door Lilllian Chaton, August 25, 2014 om 7:59 pm
  • Jaaa ik doe zeker mee!

    Comment door Marina, August 25, 2014 om 8:37 pm
  • Thuis ziek zijn heeft toch één voordeel. I’m in!
    Super mooi kado om mijn vriend voor zijn verjaardag te geven! Dan kan ik er ook elke dag van genieten en soms even een dagje lenen ;-)

    Comment door Yira Ahne, August 25, 2014 om 8:43 pm
  • Yes Yes Yes! Hij is mooi. Geliked en gevolgd voor dit moois voor aan mijn pols.

    Comment door Mary, August 25, 2014 om 11:06 pm
  • prachtig! Ik doe zeker mee. Geliked!

    Comment door Laura, August 26, 2014 om 8:32 am
  • Deze staat al zo lang op mijn wishlist! Prachtige tijdloze en klassieke horloges, match bij iedere outfit.

    Ik doe mee! Geliked en gevolgd – duimen maarrrr.. :-)

    Comment door Elise, August 26, 2014 om 3:41 pm
  • Geliked! Super website en super merk horloges!

    Twee maanden geleden mijn vriendje een DW cadeau gedaan (grote wijzerplaat) omdat ik het zo’n mooi horloge vond. Duur maar mijn lieve vriend verdiende het en hij was super blij. Zou zelf stiekem ook heel graag een DW willen!

    Comment door Merel van Geel, August 26, 2014 om 3:53 pm
  • AH leuk, ook hier staat een DW-horloge al tijden op de verlanglijst! ;)Heb alles geliked!

    Comment door Merrit Verhoeven, August 27, 2014 om 7:06 pm
  • Gedaaaan! Ik doe graag mee!

    Comment door Mirne, August 29, 2014 om 12:41 pm
  • Natuurlijk heb ik meegedaan voor dit TE awesome horloge!

    Comment door Carola van Bronswijk, August 29, 2014 om 2:09 pm
  • ik doe mee!
    facebook; zoe louwerse
    instagram; zowiezo_

    Comment door zoe, August 29, 2014 om 6:54 pm
  • Superleuk:) Ik heb mee gedaan! Veel succes, liefs

    Comment door Eva, August 29, 2014 om 9:46 pm
  • instagram – rusthawk1

    FB – rust hawk

    thank you!

    Comment door Sharon, September 1, 2014 om 3:45 am
  • Geliked! Ik doe mee!

    Comment door Greta, September 1, 2014 om 11:31 pm
  • Wat een te gekke winactie! I’m in :-) en heb geliked.

    Comment door Anonymous, September 2, 2014 om 8:41 pm
  • Oeps, vergeten mijn gegevens in te vullen: nogmaals: te gekke winactie en I’m in :-)

    Comment door Amber, September 2, 2014 om 8:43 pm
  • Wauw! Ge-WeL-DiGGGGGGGG…
    Ik doe ook mee en heb alles gedaan;)

    Comment door denise kroon, September 7, 2014 om 3:31 pm
  • Meegedaan voor de Classic Sheffield in rose gold! Wat een mooi horloge :-)

    Comment door Debbie, September 8, 2014 om 10:39 pm
  • Ik ben helemaal fan van dit horlogemerk, kan alleen niet zo goed kiezen..Dus daarom doe ik heeel graag mee aan deze winactie!

    Comment door Janique, September 9, 2014 om 3:08 pm