Switch To Mobile Version

#thenewjamiesblog Giveaway: 3x Lancome Hypnose Star Mascara

Jamies Blog 2.0 moet gewoon gevierd worden. Met heel veel giveaways. Vandaag de best mascara in town!

Omdat de looks van Jamies Blog zijn vernieuwd, zet ik een week lang allerlei giveaways op met mijn favorieten. Vandaag staat een van de beste mascara’s op het menu: de Lancôme Hypnôse Star Mascara. Deze maakt je wimpers keilang en separeert de wimperhaartjes. Meer zoek ik niet in mascara, hoop jij ook niet, want ik geef er drie weg.

Give it away! Hoe doe je mee?
Meedoen is trés simple. Het enige dat je hoeft te doen is een beetje rommelen op Facebook:

1. Like deze post (linksonder op de pagina)
2. Like Jamies Blog op Facebook (rechtsboven op de pagina):

Makkelijker kun je het niet bedenken.

Meedoen kan tot en met vrijdag 7 maart 2014. Succes & enjoy #thenewjamiesblog!

16 reacties tot nu toe

  • Waauuwww Betty Boop wimpers, i want!!

    Comment door Kirsten, February 24, 2014 om 8:38 am
  • Erg leuke actie weer!

    Comment door Clau-dya, February 24, 2014 om 10:16 am
  • Mijn moeder gebruikt altijd Lancome mascara. En stiekem pik ik hem wel eens in. Zou wel graag zelf een eigen mascara willen, hahaa!

    Comment door Ella, February 24, 2014 om 1:24 pm
  • Mascara is altijd welkom.

    Comment door Anita H., February 28, 2014 om 1:26 am
  • Love it! Hier gaan mijn ogen spreken!

    Comment door Ling, March 3, 2014 om 10:19 am
  • Monday Matters

    Comment door Dinie H. Gijsberts, March 3, 2014 om 12:28 pm
  • Die is gaaf, graag doe ik mee voor mijn kleindochters.

    Comment door irene niec, March 3, 2014 om 1:31 pm
  • Hoi, ik doe graag mee! heb gedaan wat moest

    Comment door Sigrid B, March 3, 2014 om 4:26 pm
  • Ik doe mee, leuke actie!

    Comment door Eveline, March 3, 2014 om 5:13 pm
  • Hier heb ik wel een oogje op!

    Comment door Lucie, March 3, 2014 om 7:57 pm
  • Wow, So Cool <3

    Comment door Melanie de Jong, March 3, 2014 om 10:22 pm
  • Like it, ♥ mascara van Lancome & shared!

    Comment door Anita te Gussinklo, March 4, 2014 om 2:27 pm
  • Mascara is net als kleding
    zonder zie je er niet uit

    Comment door Sanne Becks, March 4, 2014 om 4:30 pm
  • Wat betreft mascara ben ik merktrouw en heb dus al jaren dezelfde mascara. Tijd voor verandering?? Leuk!

    Comment door Rachel, March 5, 2014 om 12:17 pm
  • deze mascara lykt my perfect mooie borstel echt wat voor een volle blik

    Comment door annie koole, March 6, 2014 om 7:26 pm
  • Wanneer wordt de winnaar bekend gemaakt? Just curious!

    Comment door Rachel, March 14, 2014 om 10:46 am