Switch To Mobile Version

#thenewjamiesblog Give- away: 2x Love, Chloe Eau Florale

Jamies Blog is vernieuwd! En dat is een celebration waard. Daarom een week lang giveaways met mijn favorieten. Vandaag: Love, Chloé Eau Florale. Mmmm!

Dankzij ingredienten als lathyrus, matébladeren en rijstpoeder is Love, Chloé Eau Florale een frisse, poederige bohemien bloemengeur. Perfect voor de lente die staat te popelen om te beginnen. Daarnaast: for stylish women only.

Give it away! Hoe doe je mee?
Meedoen is trés simple. Het enige dat je hoeft te doen is een beetje rommelen op Facebook:

1. Like deze post (linksonder op de pagina)
2. Like Jamies Blog op Facebook (rechtsboven op de pagina):

Makkelijker kan ik het je niet maken!

Meedoen kan tot en met zondag 2 maart 2014. Succes & enjoy #thenewjamiesblog!

22 reacties tot nu toe

  • I’m in! Natuurlijk volg ik je al jaaaaaren ;)

    Comment door Joy., February 18, 2014 om 12:10 pm
  • <3 <3 <3

    Comment door Jacquelineaj, February 18, 2014 om 12:28 pm
  • Leuk! Count me in! Ik volgde je al op Fb en heb het bericht geliked!

    Comment door Lotje, February 18, 2014 om 12:52 pm
  • Jammer, nu nog eentje voor niet-Facebookers

    Comment door Chanel, February 18, 2014 om 1:51 pm
  • Leuk!

    Comment door Marlissa, February 18, 2014 om 2:16 pm
  • Helemaal happy dat jou leuke columns terug komen, maar deze giveaways zijn yay! I’m in!!

    Comment door Rachel, February 18, 2014 om 2:31 pm
  • Lovely!

    Comment door Mara, February 18, 2014 om 5:36 pm
  • Oh LOVE, precise de goede naam ;)!

    Comment door Pien, February 18, 2014 om 5:52 pm
  • Comment door Daisy, February 18, 2014 om 6:16 pm
  • Wat leuk Jamie dat je je comeback viert met zoveel mooie giveaways! Love it!

    Comment door Amber, February 18, 2014 om 6:51 pm
  • Fijn dat we weer van je verhalen kunnen genieten!

    Comment door Shanna, February 18, 2014 om 7:04 pm
  • oe ben zo benieuwd naar dit parfum!
    Leuk dat je weer begonnen bent met bloggen :)

    XO

    Comment door Sjo, February 18, 2014 om 9:44 pm
  • Ik ben zó blij dat jou site weer een boost heeft gekregen! Jamie, jamie, jamie wat miste ik je heerlike columns en modeartikelen en ja wat niet. En je bent weer geweldig als altijd op deze nieuwe versie van jamiesblog (goh wat ben ik vandaag complimenteus). En natuurlijk doe ik mee met deze leuke giveaway. Facebook like check, artikel like check!

    Comment door Desiree Michele, February 18, 2014 om 9:48 pm
  • Lijkt me een heerlijke geur,mischien heb ik wel mazzel!

    Comment door Cindy, February 18, 2014 om 10:55 pm
  • Heerlijke come back, heerlijke parfum. Ik doe mee!

    Enne, dat Facebook gerommel deed ik allang ;)

    Succes met je nieuwe start. Verwacht heel wat leuks, jou kennende.

    Comment door Annemiek, February 19, 2014 om 1:00 am
  • Dit is echt een top come back! Ik doe wederom mee met de giveaway ;-) Op Facebook had ik je al geliked!

    Comment door Maike, February 19, 2014 om 11:07 am
  • Heeerlijke geur!!!

    Comment door suzanne, February 19, 2014 om 11:25 am
  • Heerlijke geur!

    Comment door Fenna, February 19, 2014 om 3:05 pm
  • #helemaalleuk

    Comment door Thessa, February 21, 2014 om 2:21 pm
  • Yes! Goed dat je weer terug bent, lees graag je columns. Ik doe mee :-)

    Comment door Amber, February 23, 2014 om 10:39 pm
  • Yes! Goed dat je weer terug bent, lees graag je columns. Ik doe mee :-)

    Comment door Amber, February 23, 2014 om 10:39 pm
  • Lekkkerrr