Switch To Mobile Version

#thenewjamiesblog Give- away: Jimmy Choo Flash London

Jamies Blog is vernieuwd! En dat moet gevierd worden. Daarom een week lang giveaways met mijn favorieten. Vandaag: het nieuwste parfum van Jimmy Choo: Jimmy Choo Flash London.

Deze ultrahippe limited edition ruikt bloemig, fruitig en heeft een heerlijke musk-vibe. Verder in deze geur witte bloemen en met als topnoten litchi en bergamot.

Give it away! Hoe doe je mee?
Het enige dat je hoeft te doen is Jamies Blog liken op Facebook. Doe dat hieronder!

Geen Facebook? Meedoen via Twitter kan ook! Plaats de volgende zin op je Twitteraccount en maak kans!

Via @jamiesblog doe ik mee met de Jimmy Choo parfum giveaway. Ook kans maken? Zie http://ow.ly/tGbJf #thenewjamiesblog

Meedoen kan tot en met zondag 2 maart 2014. Succes & enjoy #thenewjamiesblog!

21 reacties tot nu toe

  • Wat een gave actie zeg! Ik volg je op fb en twitter. Ik ga ook nog even tweeten! X

    Comment door Lotje, February 16, 2014 om 9:59 pm
  • Leuke actie!!!! I’m in!

    Comment door Rachel, February 16, 2014 om 10:06 pm
  • Leuk!! Ik doe mee

    Comment door Claudia, February 16, 2014 om 11:04 pm
  • Super leuk, ik doe mee!

    Comment door Laura, February 16, 2014 om 11:08 pm
  • Heel erg leuk!
    Heb Beiden gedaan :)
    FB : Lyn De Sloovere
    Twitter : @lyndesloovere
    xo Lyn
    http://www.blondebutterflies.blogspot.com

    Comment door Lyn, February 17, 2014 om 7:00 am
  • Leuk! Ik kijk uit naar je nieuwe artikelen :-)

    Comment door Amanda, February 17, 2014 om 7:23 am
  • Fijn, ik doe mee, ik likete Jamiesblog al op FB!
    Hiervan zit er een minitje in mijn handtas en ben er al helemaal aan verslingerd!

    <3

    Comment door Liesbeth, February 17, 2014 om 11:12 am
  • Wow! Deze staat toevallig op mijn verlanglijstje voor mijn bday op 15 maart! Deze parfum heeft een heerlijke frisse zomerse geur, die ik graag wil toevoegen aan mijn geurtjes-verzameling :)

    Ik doe dus graag mee! En Jamiesblog is zeker al geliked ;)
    X

    Comment door Hilde Zomer, February 17, 2014 om 10:27 pm
  • Ben blij dat je weer terug bent.

    Comment door Sharon, February 19, 2014 om 9:08 am
  • Deze geur lijkt me superlekker!

    Comment door Fenna, February 19, 2014 om 3:06 pm
  • Deze geur lijkt me echt heerlijk :)

    Comment door Fenna, February 19, 2014 om 3:07 pm
  • Money Making on Monday
    retweetnr;53
    Volg je op alle media :-D

    Comment door Dinie H. Gijsberts, February 24, 2014 om 7:59 am
  • Heerlijk parfum, ik doe graag mee!
    Twitter Lisanne2212

    Comment door Lisanne stark, February 24, 2014 om 12:43 pm
  • ik doe graag mee

    Comment door iulia van empel-stamate, February 24, 2014 om 8:11 pm
  • Mmm, lijkt me heerlijk.

    Comment door Anita te Gussinklo, February 25, 2014 om 9:31 am
  • Leuke winactie, die parfum lijkt me heel lekker. Ik doe mee :)

    Comment door Lauren de G., February 25, 2014 om 11:40 am
  • Geweldige winactie,duimen maar dames

    Comment door floortje, February 26, 2014 om 10:24 am
  • Erg leuke winactie, ik doe graag mee :)

    Comment door Anneliese de Waal, February 26, 2014 om 10:01 pm
  • Super. Ik doe mee.

    Comment door Anita H., February 28, 2014 om 12:47 am
  • Wat gaaf! Dit is zo’n lekker luchtje. Ik doe graag mee, ik like je nu! :D