Switch To Mobile Version

Like & Win! Jamie's Blog x Björn Borg sweater

Zoals je eerder al las heb ik een crewneck sweater ontworpen voor het Zweedse merk Björn Borg. En natúúrlijk kun jij deze winnen! Kijk snel hoe je meedoet aan deze fantastische winactie.

Like & Win
Mijn trui kopen doe je sowieso wel, maar eentje extra winnen is nooit weg. Om deel te nemen aan deze winactie hoef je alleen maar dit artikeltje te liken. Meer niet! Hoe relaxt is dat?!

Niet gewonnen, niet getreurd. De Jamie’s Blog x Björn Borg trui is te koop bij Björn Borg-winkels in de volgende steden:

Amsterdam, Kalverstraat
Amsterdam 9 Straatjes (Wolvenstraat)
Utrecht
Eindhoven
Amstelveen
Rotterdam
Apeldoorn
Den Bosch

Deze actie is gesloten!


De winnaars:
Melina Contreras
Lancaster Goedegebuur
Annemarie Tak
Nathalie Koning
Lara Seveke
Kerensa de Jong
Lisa Marchien
Carlijn Bekker

25 reacties tot nu toe

  • LIKE??? LOVE!!!!

    Comment door Wendy, September 19, 2012 om 1:53 am
  • Love it !!

    Comment door Lisa, September 19, 2012 om 2:18 am
  • Like like like!!
    Gister 21 geworden, dus zou een leuk verjaardagscadeau zijn, haha. ;-)

    Comment door Kiki, September 19, 2012 om 6:10 am
  • Echt een super trui :)

    Comment door Crmen, September 19, 2012 om 6:50 am
  • Leuk kadootje voor mn vrouw hoor :-) (-:

    Comment door Richard, September 19, 2012 om 7:02 am
  • Leuke actie voor een leuke trui!! Ik doe mee!

    Comment door Jacoba, September 19, 2012 om 7:55 am
  • Hij is schitterend zo mooi!

    Comment door Daphne de Waal, September 19, 2012 om 9:26 am
  • Love stars!

    Comment door Bo, September 19, 2012 om 9:40 am
  • Super leuke trui!!

    Comment door Manon, September 19, 2012 om 9:46 am
  • Geliked! Ik vind je trui echt heel tof!

    Comment door Paula, September 19, 2012 om 9:49 am
  • Hele mooie trui!

    Comment door Joyce, September 19, 2012 om 10:06 am
  • wauwie lovee it !!! xX

    Comment door Lisa, September 19, 2012 om 10:47 am
  • Super mooi! De kleur is echt heel tof :)

    Comment door Ruth, September 19, 2012 om 5:37 pm
  • LIKE! ahaha

    Comment door Rachel, September 19, 2012 om 6:51 pm
  • Zo, al bijna 200 Likes op Facebook! You go girl!
    En natuurlijk doe ik mee aan deze actie.

    Comment door Tahnee, September 19, 2012 om 7:07 pm
  • Wat een mooie trui en wat een lekker fris kleurtje! Ik hoop hem binnenkort in mijn kledingkast te mogen hangen.

    Comment door Jessie, September 19, 2012 om 8:09 pm
  • mooie trui in een hele mooie kleur

    Comment door Marlies S, September 20, 2012 om 7:58 am
  • Heb geliked! Fingers crossed;)

    Comment door Margreth, September 21, 2012 om 8:47 pm
  • Mijn dochter vindt hem helemaal geweldig..mooi..geliked hoor.

    Comment door anne, September 24, 2012 om 3:20 pm
  • Ja een grote Like

    Comment door Neetu Mohan, September 27, 2012 om 12:26 pm
  • Shame on me, ik had nog niet eens op vind ik leuk gedrukt, nu snel gedaan en jou op mijn fb-pagina laten shinen!

    Comment door Danielle, September 27, 2012 om 1:33 pm
  • geliked! Love it! Leuke actie!

    Comment door Camilla, September 28, 2012 om 10:29 pm
  • Wow, hoe leuk is deze trui?! En dat ook nog eens in mijn favo kleur!

    Ik zag dat Wendy van Beautyscene deze trui op een foto aan had en vond hem meteen ontzettend gaaf! Hebbuh!

    Comment door Miss_M, September 30, 2012 om 12:04 am
  • Superleuk! Echt een supervette trui!

    Comment door Janneke, October 9, 2012 om 5:40 pm
  • Superleuke actie, en ook echt een supermooie trui! Like!!

    Comment door Janneke, October 9, 2012 om 5:44 pm