Switch To Mobile Version

Win! Nikon Coolpix S3300 camera

Slank, verkrijgbaar in acht kleuren, 16 megapixels en te winnen op Jamiesblog! Kijk snel hoe dit blitse toestel van jou wordt.

Dankzij het kleine formaat kun je de Nikon Coolpix S3300 makkelijk overal mee naartoe nemen. Het objectief bevat 6x optische zoom en een technologie voor vibratiereductie, die de scherpste foto’s en meest heldere videoclips maakt. Bovendien verkrijgbaar in de vrolijke kleuren zwart, blauw, groen, roze, goud, zilver, rood en paars. Bekijk het onderstaande filmpje voor die extra beleving!

Win!
Kans maken op dit kleurrijke speeltje? Dat kan. Het enige dat je hoeft te doen is een beetje rommelen met je social media. Like bijvoorbeeld (met behulp van de onderstaande button) de Jamiesblog pagina op Facebook…

…óf plaats de onderstaande zin op je Twitter account.

Via @jamiesblog doe ik mee met de win een @IAmNikonNL Coolpix camera voor de vakantie- actie! Ook meedoen? http://ow.ly/b1Jh6

Op 3 juni 2012 sluit de actie en maak ik de winnaar bekend, succes!

Winnaar Nikon Coolpix S3300: Sabine Joling

Deze actie is gesloten!

39 reacties tot nu toe

  • Super leuke actie!! nu maar hopen dat ik win!

    Comment door Lotte, May 20, 2012 om 4:32 pm
  • wauw super vet!
    Ik zag je bericht op FB, ik ben van de partij!
    xxx

    Comment door Stephanie m, May 20, 2012 om 4:34 pm
  • Leuk leuk! Duimen maar!

    Comment door Marieke, May 20, 2012 om 4:37 pm
  • Wow dat is nog eens wat je noemt een supergave winactie! Ik kwam je bericht op twitter tegen. Op FB volgde ik je al. Enne, (re)tweeten doen we met alle liefde: Via @jamiesblog doe ik mee met de win een @IAmNikonNL Coolpix camera voor de vakantie- actie! Ook meedoen? http://ow.ly/b1Jh6

    Een hele fijne zonnige, vooral regenloze dag gewenst!

    Comment door Sandy, May 20, 2012 om 4:41 pm
  • Wauw hele leuke actie! Ik heb je geliked op facebook. Liefs

    Comment door Laurien, May 20, 2012 om 4:41 pm
  • Ik heb getweet! Super tof :D

    Comment door Esmay, May 20, 2012 om 4:48 pm
  • Wauw wat een geweldige actie, ik ga meteen duimen, I like en deel meteen met alle vrienden!

    Comment door Francisca Beune, May 20, 2012 om 4:55 pm
  • supergaaf! ik heb je geliked op facebook!

    Comment door Jennie, May 20, 2012 om 5:02 pm
  • Ik doe zeker mee <3
    Heb je FB pagina geliked onder de naam Frederique van den Boogaart EN getweet over deze actie; https://twitter.com/#!/frederique_th/status/204227303985786880
    Now fringers crossed! Liefs x

    Comment door Frederique, May 20, 2012 om 5:10 pm
  • Ik doe mee voor deze mooie camera,wat een mooie kleuren
    Fotograveren in stijl

    Comment door Neetu Mohan, May 20, 2012 om 5:19 pm
  • Wat een prachtige camera,
    ik heb nog geen goeie, dus deze zou heel goed kunnen gebruiken.
    En mooie shoots kunnen maken op vakantie.

    Comment door Lisa Bloem, May 20, 2012 om 5:19 pm
  • Liked shared retweet,beetje gespamt:)

    Comment door Neetu Mohan, May 20, 2012 om 5:20 pm
  • Hele gave actie! Ik heb hem geliked en getweet!! Nu maar afwachten!

    Comment door Charlie, May 20, 2012 om 5:26 pm
  • K volg je via FB, twitter, instagram en Bloglovin! Uh nee.. Ik ben geen stalker. Maar natuurlijk heb k ook het twitterbericht gedeeld! Hoop dat ik win, camera komt goed van pas! xxx

    Comment door ChloéK., May 20, 2012 om 5:55 pm
  • Wat een superactie! Ik doe mee. Ik heb je geliked op Facebook. =)

    Comment door Nienke, May 20, 2012 om 6:01 pm
  • Ik doe niet altijd mee aan winacties, maar deze is er absoluut één wat ik súuuuuuper graag wil winnen :D.
    Natuurlijk heb ik je allang ge-liked. Ik ben je die-hard fan al vanaf het begin ^____^. En kheb hem natuurlijk via Twitter gedeeld :)

    X

    Comment door Isabel, May 20, 2012 om 7:17 pm
  • Wat een toffe winactie! Ik ben nog op zoek naar een camera waar je ook goede video’s kan maken en ik heb op recensies gelezen dat deze daar erg goed voor is. Lekker klein en makkelijker mee te nemen dan een Spiegelreflex!

    https://twitter.com/#!/Kellss88/status/204267583719997440

    en geliked op FB (Kelly Ooms)

    Comment door Kelly, May 20, 2012 om 7:51 pm
  • Gewoon omdat ik een roze camera super vind doe ik mee aan deze actie. Vreselijk maar waar, wat ie kan geloof ik wel, hij zal vast goed zijn maar die kleur. KILLING! LOVE IT!

    Comment door Inge, May 20, 2012 om 10:03 pm
  • superleuke actie! Ik heb je geliked op facebook & nu maar duimen of ik win, want helaas is mijn camera na minder dan een jaar trouwe dienst total loss verklaard, and it wasn’t even my fault :(

    Comment door emma, May 20, 2012 om 10:35 pm
  • Super leuke winactie! Nu nog een beetje geluk haha.
    Have a nice day :)

    Comment door Jennifer, May 20, 2012 om 10:40 pm
  • wauw , super prijs, liked en shared op facebook, en als ik deze camera win kan ik ook nog foto’s uploaden en delen…..
    wat willen we nog meer !!!!!

    groetjes nicole

    Comment door nicole, May 21, 2012 om 6:51 am
  • Hoe moet je nou meedoen als je geen FB of Twitter hebt =(

    Comment door Niecy, May 21, 2012 om 9:07 am
  • te gek! ik was al facebook fan hoor!

    Comment door Suzanne, May 21, 2012 om 10:56 am
  • Oei, ik zie dat mijn retweet niet gepakt had, maar hier staat hij hoor: https://twitter.com/#!/PaarseCavia/status/204219508708216833

    xx

    Comment door Sandy, May 21, 2012 om 12:05 pm
  • Joehoe! Deze winactie laat ik dit keer niet aan mij voorbij gaan. Was al van plan om een mooie camera aan te schaffen voor mijn reis naar Thailand, Indonesië. Ik heb geliked, geretweet alles wat er voor nodig is. Deze camera zal met een goede en bijzondere manier worden gebruikt! Liefs

    Comment door Larissa Scheurwater, May 21, 2012 om 5:28 pm
  • Wauw! Wat een onwijs leuke actie. Ik ga eind deze zomer voor een half jaar op stage in Zuid-Afrika, dus die camera is zeer welkom :) let’s pray!

    Comment door Leonie Dorssers, May 21, 2012 om 7:28 pm
  • Wow super leuke winactie! Nice! :D

    Comment door Gia, May 21, 2012 om 9:35 pm
  • Oooooo ik ga ook meedoen hoor! Ik zou deze graag gebruiken om filmpjes op te nemen voor m’n blog :) zou goed van pas komen!
    FB (Liesbeth Van Vynckt) en Twitter (@candyandtreats) = all rightie! :)

    Comment door Liesbeth (candyandtreats), May 22, 2012 om 9:27 am
  • Leeuke actie!! I’m in!

    Comment door Rachel, May 22, 2012 om 2:25 pm
  • Dan baal je als je deze camera graag wilt maar geen social media hebt en ook niet wilt hebben..

    Comment door Patricia, May 22, 2012 om 9:41 pm
  • Hele leuke website heb je en vind je blogs erg leuk om te lezen, Twitter heb ik niet maar ik ben een fan op FB!

    Comment door Annemiek, May 24, 2012 om 1:24 pm
  • je zult deze beauty maar winnen dan ben ik zo net voor de vakantie toch maar mooi binnen

    Comment door marlies, May 24, 2012 om 2:04 pm
  • Wat een ideale camera voor de vakantie (en alle andere dagen)!

    Comment door Ria, May 24, 2012 om 2:21 pm
  • Echt een hele super mooie camera. Ben fan op Fb en volg op Twitter (@prulleke62)
    Dus heb een beetje gerommeld met mijn sociale media.

    Comment door Wilma, May 24, 2012 om 4:12 pm
  • ik volg je al op facebook en twitter ( jackie1nl) en zal het meteen even rten gave actie !!

    Comment door jackie1nl, May 24, 2012 om 4:17 pm
  • Suuuper gave actie! Ik ga je promoten tot ik er bij neerval!

    Comment door Marit Nijssen, May 24, 2012 om 9:49 pm
  • Wat een geweldige winactie, ook wij doen mee en volgen je blog al tijden:) (natuurlijk ook geliked op fb)!

    X
    H&C

    Comment door sistersandsisters, May 29, 2012 om 10:02 pm
  • Whiiii, wat een toffe prijs! Ik heb je zin getweet (LJrsh) en ik like je pagina op facebook! :)

    Comment door Lianne, May 30, 2012 om 7:14 pm
  • Morgen is het zover! Ik ben de winactie niet vergeten, omdat ik het dolgraag wil winnen. Ik gaf al aan dat ik mijn droomreis ga maken naar Thailand en Indonesie en jouw camera wil dolgraag met mij mee om alles als herinnering vast te leggen.
    Ik heb geliked, geretweet alles wat er voor nodig is. Deze camera zal met een goede en bijzondere manier worden gebruikt! Liefs

    Comment door Larissa Scheurwater, June 2, 2012 om 12:26 pm