Switch To Mobile Version

Uit de kast: Parisienne Pastel

Afgelopen weekend in Parijs doorgebracht voor de Paris Fashion Week, waarover snel meer. Om er even lekker in te komen alvast een Uit de Kast in pastelsferen.

Eindelijk een maxirok gevonden naar mijn hart. De rok is lang en je verzuipt erin, maar hij geeft toch enige lengte dankzij de flatteuze stof en de fijne plooien. Bovendien is dit een van mijn favoriete kleuren: pastel oudroze.

Boven de maxirok draag ik een zachtgroene top met een brede strook, die de taille goed naar voren brengt. Pastel, maar toch neon-achtig. Groen met roze, gewaagd, maar het kan.

Verder nog een creme clutch met gouden details. O ja, en creme lakschoenen met een brede hak, maar ja, die zie je toch niet.

Zo, modejury. Wat vind je van deze look?

Top: H&M
Rok: Zara
Clutch: Marc by Marc Jacobs
Schoenen: Ik schaam me, maar vertel het toch. Gescoord bij héél cheap winkeltje in de Kalverstraat, Alyssa.

21 reacties tot nu toe

  • Het staat je super leuk! Alleen…. nu wel even glimlachen! Je bent/was in Parijs!! Haha

    Comment door Chezzelia, March 5, 2012 om 1:16 am
  • I LOVE it! Pastel past erg mooi bij je huidskleur!

    Comment door Anonymous, March 5, 2012 om 6:56 am
  • Staat je goed, Jamie!

    Comment door Esmay, March 5, 2012 om 7:00 am
  • I LOVE it! Pastel past erg mooi bij je huidskleur! Maar wij willen de schoenen toch ECHT zien! ;)

    Comment door Angie, March 5, 2012 om 7:01 am
  • Geweldige outfit! Pastel staat je inderdaad zeer goed en die rok is gewoonweg af!
    ? Annelien

    Comment door Annelien, March 5, 2012 om 9:37 am
  • De kleuren staan je erg goed, maar ik zou inderdaad ook de schoenen willen zien!!

    Comment door Manisha, March 5, 2012 om 11:03 am
  • prachtig, als uit een sprookje! en niets om je voor te schamen hoor, zo cheap is alyssa nou ook weer niet

    Comment door Suzanne, March 5, 2012 om 11:19 am
  • Wauw, mooi hoor!!

    Comment door Paula, March 5, 2012 om 2:12 pm
  • Jij kan pastel echt hebben zeg! Staat je very pretty.

    Comment door Charley, March 5, 2012 om 2:25 pm
  • Pastel kleurtjes zijn zo mooi! Super outfit!

    Xoxo Whitney

    Comment door Whitney, March 5, 2012 om 3:14 pm
  • Maar waar kan ik jouw spotten in deze outfit? Ikke (gruize muis) zou dit niet durven!

    Comment door Tat., March 5, 2012 om 5:29 pm
  • Goedgekeurd hoor Jamie! De kleuren staan je erg goed!

    Comment door Mannie, March 5, 2012 om 6:49 pm
  • Wauw, mooie outfit! Pastel staat je goed.

    Comment door Bente, March 5, 2012 om 6:52 pm
  • Hele leuke outfit jamie!

    Comment door Michiel, March 5, 2012 om 9:18 pm
  • hele toffe look, maar dat die rok niet gestreken is irriteert mij een beetje. misschien ligt het aan mij, alles wat niet gestreken is wekt irritatie bij mij op.

    Comment door parisa, March 6, 2012 om 12:29 am
  • Ik had de rok ook gezien bij de zara alleen ik durfde
    Het niet te passen want ik was bang dat ik er juist nog kleirner in uit zo zien (1.60m) maar dat valt bij jou echt mee! En I love the colors!

    Comment door Nagina, March 6, 2012 om 12:50 am
  • Eerste foto ziet er echt super uit! Like like like

    Comment door Alexander Jong, March 6, 2012 om 9:47 am
  • die top is gaaf , kan m niet vinden bij h&M ,jammer !!

    Comment door dafne, April 4, 2012 om 12:55 pm
  • Meh… top leuker bij een broek of kort rokje. Of knip er een lage hals in, dan zou het wel kunnen. Nu is het een beetje Amish goes pastel.

    Comment door June, April 5, 2012 om 1:13 pm
  • Wauw super combinatie! *hearteyes*

    Comment door Pastel Nudity, April 9, 2012 om 3:59 pm
  • Ik zou het zelf niet durven dragen maar wat ik al zei jij kan alles hebben
    Ik ben echt jaloers op je haar wauw!
    X.

    Comment door Romy, August 30, 2012 om 9:18 pm