Switch To Mobile Version

Streek peek: opening American Vintage en Leroy's borrel

Van de opening van American Vintage door naar Leroy’s Borrel bij Witteveen. Blijkt dat Leroy een netwerk heeft vol hippe kippen. Deze fashionista’s schoof ik voor de lens. En propte mezelf er ook in.

Welke fashionista krijgt van jou het hoogste cijfer en waarom?

TIP: KLIK OP AFBEELDING OM TE VERGROTEN

36 reacties tot nu toe

  • Jij ! En nummer 9 !

    Comment door Chloë, May 13, 2011 om 8:04 am
  • nummer 5 is echt gaaf!

    Comment door Lieke, May 13, 2011 om 8:13 am
  • Nr 9 krijgt van mij een 8. Het is een combi van girlie, stoer en sexy. Met alle respect. De anderen vind ik truttig. De jouwe (Jaimy) te kleurloos. De jouwe had bij mij hoger gescoord met andere schoenen, want ik ben niet zo van de shorts. Van nr 9 vind ik de band in de haar verrassend. Ik zou geen van de outfits dragen op nr 9 en Jaimy na.

    Comment door J, May 13, 2011 om 8:18 am
  • Nummer 4 en 7 (En 6 natuurlijk, haha..) Leuk artikel trouwens!

    Comment door Bente, May 13, 2011 om 8:20 am
  • Nummer 1, Nummer 6 en nummer 10. Nummer 1, ik heb dit zelf ook eens gedragen en ik vind rood (precies de kleur die op de foto staat) nou eenmaal een superkeuze voor wat donkergekleurde meiden en met bruin haar. Nummer 6 omdat dit gewoon een classy, coole look is, houd ik ook erg van! And Look 10, omdat ik dat gewoon een schattige look vind, dat oudrose en jeansblauw! Leuk! Kusjes!

    Comment door Cansu, May 13, 2011 om 8:25 am
  • Nummer 9 en 10 vind ik beide leuke outfits!! Girly, classy en toch stoer..

    Comment door Meike, May 13, 2011 om 8:26 am
  • Bij het vergroten van de foto heb ik een andere mening ;)
    Nummer 4 krijgt een 9; combinatie van goede stukken in mooie kleuren. (Mag ik dat jasje een keer lenen?)En bij nummer 10 (8) vind ik de kleurcombinatie erg mooi! Nummer 6 (8); zwart is altijd goed (bonuspunt voor je Stella)!

    Comment door Bente, May 13, 2011 om 8:32 am
  • Vind jouw outfit tof en die van nr 9

    Comment door jessie104, May 13, 2011 om 9:06 am
  • 6 en 9!!

    Comment door Mariska, May 13, 2011 om 9:08 am
  • 4 lady like

    Comment door Rena, May 13, 2011 om 9:17 am
  • Nummer 7 en 3 vind ik leuk!

    Comment door chloe, May 13, 2011 om 10:21 am
  • 4 en 9 steken er boven uit!

    Comment door Chezzelia, May 13, 2011 om 10:26 am
  • Definitly 9!!

    Comment door Hilda, May 13, 2011 om 10:43 am
  • Mini Jamie is looking fab as always. And I like the leather looks of 5 and 8 ;-)

    Comment door Niels, May 13, 2011 om 10:46 am
  • nummer 5. duidelijk.

    Comment door Anonymous, May 13, 2011 om 10:48 am
  • 1, 4, 6, 7, 9!!!! :)

    xx

    Comment door Maayke, May 13, 2011 om 12:11 pm
  • Obviously nummer 9!!

    Comment door Moon, May 13, 2011 om 12:23 pm
  • Nummer 1, 3 en 9 zijn mijn favoriet

    Comment door Claudia, May 13, 2011 om 1:42 pm
  • Absoluut nummer 9! Een dikke 10! Heerlijk stijlvol en sexy!

    Comment door Ralph, May 13, 2011 om 1:42 pm
  • He daar ben ik (nr4)… Leuk om zo snel terug te zien Jamie! Was een gezellige borrel :)

    Comment door Yara, May 13, 2011 om 2:15 pm
  • NUMMER 9, al moet ik zeggen dat ik het moeilijk vond om te kiezen tussen NUMMER 9 en 3. Beide helemaal mijn style. Leuke post!

    XO Charlotte
    http://www.thefashionguitar.com

    ps. Ik had natuurlijk ook op jou kunnen stemmen, maar jou looks zijn altijd the bomb ;)

    Comment door thefashionguitar, May 13, 2011 om 3:55 pm
  • Je zag er enig uit lekker comfi maar mn favo is toch wel nr 4 :D Prachtig sereen en gewoon hartstikke stijlvol :)

    Comment door Nadja, May 13, 2011 om 3:56 pm
  • 3,5,6 en 9!

    Nummer 6 is gewoon een fashionista, dat zie je zo!
    Jamie :D

    Comment door Paula, May 13, 2011 om 4:02 pm
  • Wie is nr 9?

    Comment door Esmee, May 13, 2011 om 4:14 pm
  • Nr. 1!

    Comment door Fleur?, May 13, 2011 om 4:24 pm
  • nummer 4!!!!! Palazzo pants are the best! :) én die Louis Vuitton is thé Must Have!

    Comment door Anonymous, May 13, 2011 om 5:25 pm
  • Sowieso nummer 9.
    Die band in het haar is erg vernieuwend!
    Pracht outfit! Om door een ring te halen!

    Comment door Karin en Aukje, May 13, 2011 om 9:44 pm
  • jij, nummer 3 en 9 .. super !

    Comment door Anonymous, May 13, 2011 om 11:27 pm
  • nummer 4, Wauw!!!

    Comment door Mitch, May 14, 2011 om 12:33 am
  • Nr 9 en 10!

    Comment door Diana, May 14, 2011 om 9:16 am
  • Nummer 9 is echt mooi, maar ik ga toch voor nummer 10.
    En als ik nou ook voor het haar mocht kiezen …. JAMIE, prachtig joh. Jou haar laat iedereens haar er zo futloos en volumeloos uit zien! XOXO

    Comment door Niecy, May 14, 2011 om 12:12 pm
  • Sabrina, lekker een cleane outfit! En jij ziet er ook heel stoer uit :D Love your hair!

    Comment door Floor, May 16, 2011 om 9:16 pm
  • jouw outfit, simply black en hardstikke leuk met je mooie rode gelakte nagels. En je haar, die kleur is echt mooi! Nr. 9 ook heel hip en leuk.

    Comment door Lenneke, May 17, 2011 om 10:32 am
  • nr 4!!!! Die broek gecombineerd met het jasje en tas is echt een gave combi! Haar benen lijken oneindig. Daarbij zou elk meisje jaloers zijn op die prachtige lange donkere haren. Ze staat ook nog eens super mooi op de foto. You go girl nr 4! xxxxx