Switch To Mobile Version

Poll: Welke winkelketen moet naar Nederland?

Online zijn een paar van deze winkelketens al te vinden, maar helaas is er nog geen fysieke store te bekennen in ons kikkerlandje.

Na Primark en New Look wordt het hoog tijd voor andere internationale, betaalbare namen om zich ook te vestigen in Nederland. Op ‘t web zijn sommigen al te bereiken. Zie:

Forever21
Topshop
Urban Outfitters

Nu ben ik hartstikke nieuwsgierig hoe jij hierover denkt. Geef je mening door middel van de onderstaande poll!

[poll id="3"]

Staat jouw antwoord er niet tussen? Laat dan een reactie achter.

17 reacties tot nu toe

  • Eigenlijk allemaal! :-)

    Comment door Marije, March 9, 2011 om 9:33 pm
  • Maar voor Forever21 staat toch al gepland dat het naar NL komt :o?!

    Comment door Floor, March 9, 2011 om 10:30 pm
  • 10000% Topshop! Al is dat niet goed voor mijn portemonnee!

    Comment door Zelia, March 9, 2011 om 11:34 pm
  • Er is een Pull & Bear in Den Haag en Rotterdam! = )

    En ze mogen allemaal wegblijven! Hoe meer winkels, hoe meer geld ik uitgeef en dat is niet de bedoeling!

    Comment door Niecy, March 10, 2011 om 1:26 am
  • Topshop of Urban Outfitters.
    Maar ik wil eerst wel een Primark hier in het Noorden :]

    Comment door Paula, March 10, 2011 om 7:36 am
  • Uniglo, voor simpele, goede en niet dure evergreens en de collectie van Jil Sander herself, zou ook meer dan welkom zijn

    Comment door joan, March 10, 2011 om 10:07 am
  • Forever21 mag snel komen. New Look mag van mij zoveel meer winkels openen. Het zou heel mooi staan naast onze Primark in Hoofddorp :). En Asos.com moet een winkel openen. Dan gaan ze pas weten wat geld is haha.

    Comment door Stefanie, March 10, 2011 om 10:25 am
  • @ Joan, je hebt helemaal gelijk! Ik ben Uniqlo helemaal vergeten erbij te zetten. Zo’n handige winkel voor basics. Voor ‘t laatst in Parijs daar wezen shoppen.

    @ Steef Haha zeker weten, als Asos een fysieke winkel opent, wordt het één en al cash money ya’ll ;)

    Comment door jamievalerie, March 10, 2011 om 10:44 am
  • ik vind eigenlijk dat abrrcrombie en fitch wel een winkel mogen openen hier :)
    maar forever21 zou me ook goed doen!

    Comment door marieclaire, March 10, 2011 om 12:59 pm
  • gina tricot! Is scandinavisch (en zit ook in duitsland). En indiska, ook mooi. Check de websites :)

    Comment door philomena, March 10, 2011 om 2:41 pm
  • Topshop , forever21 en Urban Outfitters

    Comment door Simona, March 10, 2011 om 3:53 pm
  • Antropologie!!! Forever 21 natuurlijk, alhoewel ik Primark in het buitenland ook n leukere collectie vind hebben dan hier…

    Comment door Gaby, March 10, 2011 om 4:15 pm
  • En waarom hoor ik helemaal niemand over Victoria Secret? Hulde aan hun geweldige push-up BH’s!!

    Comment door Eline, March 10, 2011 om 4:22 pm
  • Abercrombie natuurlijk! En anders Topshop (of iig Topman dan, haha)

    Comment door Sam, March 10, 2011 om 5:13 pm
  • Forever 21 opent in 2012 zijn deuren in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. Dus nog even wachten ladies!

    Comment door Mandy, March 10, 2011 om 6:52 pm
  • Ik bedoel natuurlijk ‘haar deuren’, shame on me!

    Comment door Mandy, March 10, 2011 om 6:53 pm
  • TOPSHOP :)…