Switch To Mobile Version

Happy b-day to me! Dé wishlist

Vandaag ben ik jarig, maar liefst 24 jaar. En dat terwijl ik me nog steeds 21 voel. Loop dus drie jaar achter, maar heb wél al een wishlist vol met spetterende cadeautips. Benieuwd?

TIP: KLIK OP AFBEELDING VERGROTEN

Je ziet het goed. Een 2.55 van Chanel, fraaie Yves Saint Laurent hakjes: vrij duur spul. Verder paste dit niet meer in mijn wishlist:

- Privéconcert van Alain Clark
- Vier minuten gratis shoppen in De Bijenkorf
- Reis naar New York (graag zes dagen)
- Spin-offje van LINDA.: JAMIE.
- Pathé pas
- Fiat 500 (gebroken wit)
- Die nieuwe iPad

Droom maar lekker verder denk jij. In dat geval ben ik ook ontzettend blij met een lieve, originele felicitatie in de vorm van een reactie. Kom maar op!

25 reacties tot nu toe

  • *schrapt keel terwijl de muziek in zet* Gefeliciteerd, gefeliciteerd, oh wat zijn wij blij! Want Jamie die is jariiigg, gefeliciteerd, gefeliciteerd, Hiep Hiep .. Hoeraaaa! (Is dit een liedje die jij ook kent, of ben ik de enige?)

    Het enige wat ik voor je kan regelen is 4 minuten gratis shoppen in de Bijenkorf. Alleen moeten we daarna HEEL ERG HARD rennen! Ik kan je spullen helpen dragen! :-) Het is gratis! ;-)

    Veel plezier vandaag! Maak er wat van en blijf vooral “Forever21″.

    XOXO. Niecy

    Comment door Anonymous, March 7, 2011 om 12:47 am
  • Jamie!!!!!! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet ervan! Leuke wishlist by the way ;) Mag die fiat 500 ook in het lichtblauw???

    xxxxx
    Kelly

    Comment door Kelly, March 7, 2011 om 12:49 am
  • Gefeliciteeeeeeerd Jamie! Maak er ‘n supermooie, gezellige, fashionable en cadeautjes-ontvangende dag van. Maaaar, als iedereen netjes van je wishlist geshopt heeft moet dat vast lukken ;)

    Liefs, Daphne

    Comment door Daphne, March 7, 2011 om 7:16 am
  • Van harte!

    Comment door Lieke, March 7, 2011 om 7:22 am
  • Gefeliciteeerd!

    Comment door Paula, March 7, 2011 om 7:39 am
  • Van harte gefeliciteerd!!! Fijne dag toegewenst xoxo

    Comment door Jenny, March 7, 2011 om 9:06 am
  • Happy birthday! :D
    Hoop dat je een superdag hebt!
    Als alain clark komt, bel je me dan even haha;)
    Zo’n cadeau is om te delen, hoe meer zielen hoe meer vreugd;)

    Ciaoox

    Comment door Isabelle, March 7, 2011 om 10:48 am
  • fijne verjaardag jamie.enne wat isabelle schrijft hahahaha

    Comment door frannie, March 7, 2011 om 11:42 am
  • GEFELICITEERD! Enne, die hele wishlist neem ik even over en laat ik aan mijn vriendjes en vriendinnetjes zien, misschien snappen ze de hint. :P

    Comment door SanneWierda, March 7, 2011 om 11:43 am
  • Van harte Jamie!!! Die 21 jaar zul je de komende 6 jaar nog wel houden hier nog 1.

    Leuk je wishlist, hoop dat je er toch nog enkele spullen ervan zult krijgen.

    Xoxo Lo

    Comment door Lo, March 7, 2011 om 11:47 am
  • Happy birthday!! Je wishlist is top, ben het helemaal eens t/m 4:) Ik hoop dat je lekker verwend wordt en dat je toch nog iets van je wishlist weet te bemachtigen. Het zonnetje schijnt zelfs voor je;)
    xx
    Emy

    http://sweetpromises.tumblr.com/

    Comment door Emy Koster, March 7, 2011 om 12:36 pm
  • Van ?-e Gefeliciteerd Jamie! Heel veel plezier vandaag met veel; cupcakes, taart, cadeautjes, verwennerij, zon (komt wel goed zie ik buiten) etc. etc.!

    Comment door Chloë, March 7, 2011 om 12:38 pm
  • Dat ? moest een hartje zijn maar die werkt niet haha! Nogmaals; van <3-e gefeliciteerd!

    Comment door Chloë, March 7, 2011 om 12:39 pm
  • @Chloëhaha, werkt weer niet… Happy b-day to Jamie!

    Comment door Linda, March 7, 2011 om 3:11 pm
  • Ohja, als je het hartje omdraait wel, net als een smilie zie ik nu pas….

    Comment door Linda, March 7, 2011 om 3:12 pm
  • Fiat 500, hahaha die zijn zo tof.

    Comment door Paula, March 7, 2011 om 3:47 pm
  • Gefeliciteerd!
    Misschien domme vraag; wat is een spin-offje?

    Comment door Fleur, March 7, 2011 om 4:45 pm
  • van harte gefeliciteerd, jamie! Nog vele gezonde en vooral liefdevolle jaren na deze.

    Comment door Bianca, March 7, 2011 om 4:52 pm
  • Happy 24th B-Day!
    Fijne dag en nog vele gezonde “Forever 21″ jaren na deze.
    Liefs.

    Comment door Shahnaaz, March 7, 2011 om 6:14 pm
  • Maar natuurlijk is, mij als vriendin hebben, het leukste verjaardagscadeau ever! *kuch*
    Gefeliciteerd!! Ik heb een cadeau voor je. Het staat niet tussen je wishlist, maar toch weet ik zeker dat je het leuk vindt. Over het andere cadeautje zeg ik maar niks.. Al een beetje benieuwd?? Mooi, mission accomplished…

    Comment door Stefanie, March 7, 2011 om 7:45 pm
  • Súúúúperlief, dankjewel allemaal voor de felicitaties!!!

    @ Steef ja ik ben heel benieuwd haha!
    @ Fleur Geen domme vraag hoor! Een spin-off is een ‘kindje’ van een magazine. Net als de Elle en Elle Wonen of de LINDA. en de YOUP.

    Comment door jamievalerie, March 7, 2011 om 10:28 pm
  • Van harte gefeliciteerd!
    Leuke wishlist ook :). Een aantal dingen staan ook zeker op mijn wishlist (vooral de Chanel 2.55 natuurlijk!) en ook de Moisture Surge van Clinique is een van mijn favo’s, heb net nog lekker zitten smeren :P

    Comment door Floor, March 7, 2011 om 10:43 pm
  • Ik zou een abbonement nemen op de Jamie!!!

    Comment door Tat., March 9, 2011 om 6:54 pm
  • (vind mezelf te jong voor de LINDA.)

    Comment door Tat., March 9, 2011 om 6:55 pm
  • Wooh, ze heeft de schoenen .. die zijn ZO mooi!

    Comment door Paula, March 16, 2011 om 7:13 pm