Switch To Mobile Version

Waarom je als de bliksem naar Zara moet

Ik geef graag een modetip weg, want zo ben ik nu eenmaal. Sjees naar de Zara om een goed paar gekleurde broeken in te slaan.

Dit natuurlijk niet zomaar. Kleur is hipper dan hip, zo bewijzen modehuizen Jil Sander, Gucci, Sonia Rykiel, Lanvin, Prada en Dior. Dus, print dit artikeltje maar goed uit en ren ermee naar de Zara, of breng gewoon een kalm bezoekje aan de online shop.

Strakke broek Zara, €39,95. In vier verschillende kleuren.

www.zara.com

10 reacties tot nu toe

  • Nu heb ik nog meer zin om te gaan winkelen ..
    wel heftig al die kleurtjes! Maar wel leuk, misschien ga ik er wel eentje kopen.

    Comment door Paula, January 19, 2011 om 2:08 pm
  • Oooh geweldig. Die groene graag en die oranje. En doe dan ook maar de blauwe

    Comment door Esmee Noelle, January 19, 2011 om 2:53 pm
  • Duidelijke musthaves!

    Comment door Paula, January 19, 2011 om 4:55 pm
  • Very nice! Ik ben alleen bang dat ik niet kan kiezen, dus ik denk dat ik ze alle vier neem.. haha

    Comment door Kelly, January 19, 2011 om 9:39 pm
  • Die roze is wel heel leuk..

    Comment door Alyssa, January 20, 2011 om 12:11 am
  • Ik vind die groene leuk!

    x

    Comment door Debbie, January 21, 2011 om 9:42 am
  • Hier is geen Zara! Dat is gewoon echt heel erg, maar het komt hier nog wel .. maar dat is pas over 1 jaar.

    Ik wil verhuizen :#

    Comment door Paula, January 23, 2011 om 10:22 am
  • O ja, er is een webshop! Ik ben gered :]

    Comment door Paula, January 23, 2011 om 10:23 am
  • hmm… nee niks voor mij zulke broeken.
    het doet me heel erg denken aan carnaval…

    Comment door Nagina, January 24, 2011 om 3:03 pm
  • hallo meiden deze is van true religion, ik heb hem zelf ook in het vel rood echt super met een leuke zwart/wit gestreept shirt en een zwarte boyfriendblazer! gooie tas en hoge hakken ben je ready to go! check de link:
    http://www.fashionsellout.nl/a-15491181/women-m/circle-of-trust-jeans

    groetjes