Switch To Mobile Version

Jamiesblog bestaat 1 jaar! Win 3x Beau Monde goodiebag!

Jamiesblog bestaat een jaar en vandaag pak ik uit met een rijk gevulde goodiebag van Beau Monde. Kijk snel hoe die van jou wordt!

Niets leuker dan een goodiebag winnen van hét glamourblad van Nederland.

Ik geef maar liefst drie (weliswaar verschillende) tasjes weg. Winnen? Beantwoord de onderstaande prijsvraag en stuur je antwoord naar prijsvraag@jamiesblog.nl onder vermelding van Beau Monde goodiebag. Vergeet niet je adresgegevens erbij te vermelden!

Wie is de hoofdredacteur van Beau Monde?

A Karin Swerink
B Cécile Narinx
C John Lukken

TIP: KLIK OP AFBEELDING OM TE VERGROTEN

*Deze actie loopt tot 17 december 2010

Bekijk ook de maandagactie, dinsdagactie, woensdagactie, donderdagactie , vrijdagactie en zaterdagactie!


Bookmark and Share

12 reacties tot nu toe

  • Waaauw wat een fijne prijs! I’m in

    Comment door Eve, December 3, 2010 om 12:13 pm
  • Zeer leuke actie dit!! Even doorsturen naar Kim haha ;)

    Comment door Feli, December 3, 2010 om 1:10 pm
  • Wat een leuke weggeef actie!

    Heb met mijn beide accounts ge-retweet (@rebeccaalbers en @mevr_de_uil) op twitter. En… natuurlijk het antwoord gemaild.
    Ben zeer benieuwd!

    Comment door Rebecca/ Mevr_de_Uil, December 3, 2010 om 1:33 pm
  • Ik heb mee gedaan :D

    Comment door hilde, December 3, 2010 om 1:34 pm
  • Leuke actie, maar ik laat hem aan iemand anders :)

    Comment door Elien, December 3, 2010 om 2:01 pm
  • ik heb meegedaan!

    Comment door jantine, December 3, 2010 om 2:22 pm
  • Wow, die’s leuk!
    Natuurlijk doe ik mee!

    Comment door Marieke, December 3, 2010 om 3:20 pm
  • Als echte Mimibo moet ik natuurlijk wel het antwoord weten op deze vraag! ;)

    Comment door Danielle, December 3, 2010 om 4:59 pm
  • Oh. Ik bedoelde natuurlijk mimbo ;)

    EN

    GEFELICITEERD JAMIE!!! YOU DID IT!!
    Heel veel blijven bloggen en ons blij maken met je columns!!

    Comment door Danielle, December 3, 2010 om 5:05 pm
  • Wat een leuke goodiebag!

    Comment door Mariska, December 4, 2010 om 8:59 am
  • Congrats met je site he ! ?
    Ik kan dan misschien niet zoveel reacties hebben achtergelaten, omdat mijn pc altijd vastloopt :$
    maar ik heb echt al veel artikeltjes gelezen op bloglovin enzo!

    Ik zou dolgraag winnen, maar wens de anderen ook geluk natuurlijk!

    liefs xxx

    Comment door Nadia Segers, December 4, 2010 om 8:25 pm
  • Ik heb meegedaan!

    Comment door Femke, December 8, 2010 om 11:47 am