Switch To Mobile Version

Jamiesblog bestaat 1 jaar! Win 3x I Love… beautypakket

Mijn website bestaat een jaar en dat vieren we deze hele week. Vandaag geef ik een beautypakket weg van mijn favoriete merk I Love… Winnen? Kijk snel hoe je dat doet!

Misschien ben je de producten van I Love… al tegen gekomen bij Douglas. Of op Jamiesblog. Ik vínd het leuk, zo leuk, dat ik ter ere van Jamiesblog 1-jarig bestaan het onderstaande pakket 3x weggeef.

Wil je winnen? Beantwoord de onderstaande prijsvraag en stuur je antwoord onder vermelding van I Love naar prijsvraag@jamiesblog.nl. Vergeet niet je adresgegevens erbij te vermelden!

Welke zangeres siert de cover van het decembernummer 2010 van Interview magazine?

A Rihanna
B Mariah Carey
C Lady Gaga

*Deze actie loopt tot 17 december 2010

Bekijk ook de maandagactie, dinsdagactie, woensdagactie, donderdagactie , vrijdagactie en zaterdagactie!


Bookmark and Share

12 reacties tot nu toe

  • Niceee!

    Comment door Marieke, November 29, 2010 om 9:20 am
  • Fingers crossed!

    Comment door Mariska, November 29, 2010 om 9:54 am
  • Leeeeeuk! Gefeliciteerd!

    Comment door Marianne, November 29, 2010 om 10:08 am
  • Wat een leuke prijs Jamie! Heb je even goed geregeld ;) Ik heb in ieder geval mee gedaan!!!

    xxx
    Joyce.

    Comment door Joyce, November 29, 2010 om 2:11 pm
  • Happy birthday to Jamiesblog!!! X

    Comment door Mannie, November 29, 2010 om 2:12 pm
  • Krijg je ook dat ijsje erbij? Gaat dat niet smelten? ;) haha Nee hoor Jamie, leuke actie!

    Comment door Kim, November 29, 2010 om 2:15 pm
  • Gefeliciteerd!! En een super leuke prijs :)

    Liefs, Manon

    Comment door Manon, November 29, 2010 om 3:03 pm
  • Gefeliciteeeerrrrddd =D

    Comment door Elisa, November 29, 2010 om 3:06 pm
  • Leuk leuk leuk! I Love.. deze winactie & jouw blog! Ik heb je net gemailed hoor! :) Liefs!!

    Comment door Evelien, November 29, 2010 om 3:17 pm
  • Gefeliciteerd! Happy B-day to Jamiesblog!

    Comment door Vita, November 30, 2010 om 10:48 pm
  • Als iemand jouw blogs leest, zijn de antwoorden natuurlijk erg makkelijk! ;)

    Comment door Danielle, December 3, 2010 om 5:18 pm
  • Gefeliciteerd! Ik doe graag mee!

    Comment door Femke, December 8, 2010 om 11:48 am