Switch To Mobile Version

Quote

10 reacties tot nu toe

  • Ja!! Helemaal mee eens, het zijn eigenlijk ouwe opa schoentjes. En ik moet ook altijd aan zweetvoeten denken op een of andere manier…
    Liefs,
    Nikkie

    Comment door Nikki, October 10, 2010 om 5:12 pm
  • ik heb die column ook gelezen, erg leuk en mee eens. Jazzschoentjes kan ik op zich nog best inkomen.

    Comment door Leonie, October 10, 2010 om 5:14 pm
  • Hmmm… Sexloos oké maar ik vind ze toch wel iets. Als we het tenminste over suede Minnetonka ballerina’s hebben?

    Comment door Chloë, October 10, 2010 om 5:19 pm
  • @ Chloe Ja deze ongeveer:

    Minnetonka

    Ik krijg er een beetje de kriebels van…

    XX
    Jamie

    Comment door jamievalerie, October 10, 2010 om 5:22 pm
  • sexloos als je het kut combineert, maar met een kort rokje zijn ze zeker leuk!

    Comment door Mirjam, October 10, 2010 om 9:38 pm
  • Inderdaad niet echt mijn stijl.
    Wel super dat ik je blog ontdekt heb. Lovin’ all the topics
    x Laura
    Stylecoaching.tk

    Comment door Laura, October 11, 2010 om 12:13 am
  • Precies die op het plaatje heb ik!!! Heel leuk dat ze worden afgekraakt maar ik vind ze geweldig!!! XoXo

    Comment door tat., October 11, 2010 om 10:44 am
  • Nee hoor jazz schoentjes zijn ontzettend leuk! Je kan het heel leuk en sexy combineren met een jurkje! Kan wel degelijk sexy zijn mits je het goed combineert!

    Comment door Poelie, October 11, 2010 om 12:33 pm
  • @Jamie Hahaha, die vind ik zelf echt heel leuk, maar dat ze niet bepaald sexy zijn kan ik me voorstellen ja! En matchen met je partner wat Fiona ook noemt in haar column vind ik inderdaad niet kunnen, doet me gelijk denken aan stelletjes met dezelfde rode Gaastra jas hahaha.

    Comment door Chloë, October 11, 2010 om 8:25 pm
  • @jamie – die zijn ook echt heel erg!

    Comment door Paula, January 23, 2011 om 10:18 am