Switch To Mobile Version

Mou boots

Uggs zijn zó 2007. Deze winter verwen je je voeten met de eskimo boots van Mou.

De laarzen zijn heerlijk warm en verkrijgbaar in verschillende formaten en kleuren. Het zijn schapenwollen lieverdjes met een opvallend stiksel. Cameron Diaz en Gwyneth Paltrow zijn al fan. Nu jij nog!

Kijk hier waar je ze kunt bestellen.


Bookmark and Share

20 reacties tot nu toe

  • I love it! Vind ze ook echt veel mooier dan uggs. Enigste probleem is het prijskaartje.. :(

    Comment door Florianne, September 15, 2010 om 12:24 am
  • ze zijn wel leuk. alleen ze blijven er lomp uit zien, en daar houd ik nou niet zo van!!

    Comment door Nagina, September 15, 2010 om 12:36 am
  • nee precies Nagina, vormeloos en lomp! wel super comfi maarree mij niet gezien!

    Comment door Lotte, September 15, 2010 om 2:16 pm
  • niet echt mooi maar wat zien ze er lekker warm uit!

    Comment door Eva, September 15, 2010 om 5:05 pm
  • wat een leukerdjes zeg!

    Comment door Loeder, September 15, 2010 om 8:29 pm
  • Blue Blood in de PC verkoopt ze…

    Comment door RaouL, September 16, 2010 om 3:15 pm
  • ik zat te twijfelen tussen mou’s en karma of charme laarzen en heb toch voor de karma laarzen gekozen omdat die wat eleganter zijn!

    Comment door Floortje, September 18, 2010 om 1:29 pm
  • Dit is een hele foute nepper van de Uggs! Uggs zijn nog altijd mooier en ik draag ze gewoon! Deze… tja deze “mou” laars is gewoon niet leuk!

    Comment door alysia, September 19, 2010 om 2:17 pm
  • Ze zien er lekker warm uit!

    Comment door Stacey - iwritefashion, September 22, 2010 om 8:33 pm
  • Gatsie wat zijn die lelijk, snap werkelijk niet hoe MOU zo iets lelijks kan bedenken.

    Comment door janneke, September 28, 2010 om 9:20 pm
  • Ze zijn zooooo mooi!! Hoe kun je dit nou lelijk vinden :O
    Ze zitten ook nog steviger/beter dan Uggs

    Comment door Saphira, October 17, 2010 om 12:04 am
  • binnenkort verkrijbaar tegen lage prijzen de orginele mou boots kijk maar op mou-online.nl

    Comment door wil, October 23, 2010 om 4:10 pm
  • wanneer is binnenkort daar wil ik wel op wachten. Welke modellen komen er dan binnen? hoog en laag

    Comment door janneke, October 23, 2010 om 4:12 pm
  • ze zijn er vanaf maandag, dus houd de site in de gaten

    Comment door www.mou-online.nl, October 23, 2010 om 4:14 pm
  • dat zal ik zeker doen, bedankt voor het snel reageren

    groetjes
    Janneke

    Comment door janneke, October 23, 2010 om 4:15 pm
  • neppe uggs?
    hoe kom je daar nou bij.
    Dit is nog duurder dan uggs.

    een zip is toch ook geen vespa?

    Comment door samantha, November 8, 2010 om 10:23 pm
  • Heb ze al een maand of 3 en vind ze prachtig. Mooier dan Uggs, mijn voeten lijker hier veel kleiner in. Maar wat is er tegenwoordig mis met lomp? Ga me niet vertellen dat Uggs NIET lomp zijn.

    Comment door Nadine, November 21, 2010 om 3:23 pm
  • De enigste boots waar je met blote voeten in kunt lopen en tóch warm hebt.

    Comment door wilma, December 3, 2010 om 6:21 pm
  • hoe kun je deze lelijk vinden? Uggs? Als je die nog draagt loop je beetje erg achter, iedereen loopt erin. Mou’s zijn veel vetter en geen “meelopers” schoenen.
    Ze zijn vet! Daarom verkopen ze ze bij Blue Blood!
    En niet bij elke standaard winkel. Lomp is voort veel vetter dan het domme schijterigge laarsje. Schoenen mogen plomp zijn, is juist vet en anders dan anders.

    (L)MOU’S

    Comment door Macy, December 28, 2010 om 5:36 pm
  • Ziet er lekker warm voor de winter uit.

    Comment door Keukens Duitsland, November 4, 2011 om 11:30 pm