Switch To Mobile Version

Uit de kast: it's all about the shoes

Je outfit kan nog zo saai zijn, maar met goede opvallende schoenen kun je een spannende draai geven aan je look. Het lijkt erop dat ik de smaak te pakken krijg, hier nog een greep uit m’n garderobe. Vers van de pers!

Zoals je weet ben ik Miss Budget Shopper. Ik speel met winkels als Zara, Bershka en H&M. Hieronder een fotoreeks van een zonnig ijs-eet-moment.

Iets wat jij ook zou dragen?

Poncho: Mango
Top: Zara (deze hoort lang te zijn, maar is gekrompen in de was)
Pantalon: Bershka
Zonnebril: River Island
Tas: Mango
Pumps: Bershka

34 reacties tot nu toe

  • Wat een geweldige schoenen! Hele leuke outfit.

    Comment door Esther, June 10, 2010 om 9:12 am
  • Echt een geweldige outfit, ik kan die dingen nooit zien in de winkel.. Echt geen oog voor soms. Ben je niet te huur om mee te shoppen voor tips en van alles ?? Haha x

    Comment door parisa, June 10, 2010 om 9:47 am
  • I love it.. casual but sexy
    De schoen is de kers op de taart !

    Comment door iris, June 10, 2010 om 9:49 am
  • Ik hou van die schoenen en wou dat ik er zelf ook op kon lopen. ;) Je ziet er top uit!

    Comment door Marieke, June 10, 2010 om 10:24 am
  • Wat een coole pumps. Heb jij nog een tip voor zere voeten ;)? Of is jouw motto, wie mooi wil zijn moet pijn leiden.

    Comment door Liset, June 10, 2010 om 10:28 am
  • Dat vest heb ik ook! (volgens mij ook bij jou in de winkel in magna plaza gekocht..) De kleur van je schoenen is echt prachtig! Liefs

    Comment door Annemerel, June 10, 2010 om 10:58 am
  • Ja, echt een eye catcher hoor! Het ziet er heel mooi uit allemaal.

    Comment door Stefanie, June 10, 2010 om 11:19 am
  • Dank allemaal, lief!

    @ Liset Haha ja dat is wel mijn motto ja. Deze schoenen lopen dan ook echt niet lekker. Op mijn rechtervoet moet ik een pleister dragen achterin. Heb al een blaar. Bovendien hebben ze geen plateau erin verwerkt en dat is nooit goed…
    @ Parisa Ik kan wel een uur tariefje opstellen? ;)

    XX
    Jamie

    Comment door jamievalerie, June 10, 2010 om 11:22 am
  • Die hakken kan ik toch nooit op lopen! Ik vind je Poncho wel erg gaaf, toch eens de Mango binnen stappen :)

    Comment door Laura, June 10, 2010 om 11:25 am
  • Hi Jaim,

    Het ziet er allemaal super gestyled uit! Wow ik vind nooit zulke leuke schoenen als ik bij de Bershka kijk.

    Groetjes Lo

    Comment door Lo, June 10, 2010 om 12:05 pm
  • Wat een toffe outfit! Staat je erg goed. Die poncho is echt geweldig. Is die van deze collectie?

    Comment door Bon, June 10, 2010 om 12:19 pm
  • Heerlijke outfit en de kleur van je mooie schoenen doen het echt!

    Comment door Leonie, June 10, 2010 om 1:13 pm
  • Geweldig! Leuk dat je ook altijd betaalbare kledingstukken draagt :)

    Comment door Jane, June 10, 2010 om 1:31 pm
  • Hahah yeaah ! Doet dat maar aub ! How muchh ?? Xx

    Comment door parisa, June 10, 2010 om 2:50 pm
  • Wat een mooie outfit! Die poncho van de Mango is helemaal gaaf. Heb je die lang geleden gekocht? ;)

    Comment door Agnes, June 10, 2010 om 3:21 pm
  • Hi Agnes!
    Ja die is helaas van vorig jaar nog… Maar Mango heeft altijd leuke spulletjes! Althans… Mango in Amsterdam!

    XX
    Jamie

    Comment door jamievalerie, June 10, 2010 om 3:23 pm
  • leuke outfit en die schoenen zijn echt mooi!

    Comment door Amber, June 10, 2010 om 4:11 pm
  • Wow! Ge-wel-di-ge schoenen! Jammer genoeg hebben ze geen Bershka waar ik woon (emmen). En dan alsnog kan ik er waarschijnlijk niet op lopen.. Is inderdaadeen kwestie van wie mooi wil zijn moet pijnlijden.. :-(

    Comment door Florianne, June 10, 2010 om 4:39 pm
  • 3 woorden
    I LOVE IT !!!!

    Comment door Nagina, June 10, 2010 om 5:38 pm
  • Je shoenen!! Kwijl kwijl, I like!

    Comment door lysianne, June 10, 2010 om 8:39 pm
  • Love it!

    Comment door Bente, June 10, 2010 om 8:39 pm
  • Ontzettend leuk! Zijn die schoenen nog te koop? En hoe duur waren ze? Ik vind ze namelijk echt helemaal geweldig!

    Comment door Nina, June 10, 2010 om 9:27 pm
  • @ Nina Hoi Nina! Ja ze zijn nog te koop. Ik heb ze vorige week gekocht bij Bershka aan de Kalverstraat, Amsterdam voor €36,95 (ongeveer, weet niet meer precies)

    XX

    Jamie

    Comment door Jamie, June 10, 2010 om 9:45 pm
  • En weet je je uur tariefje al ??? =D xx

    Comment door parisa, June 10, 2010 om 9:49 pm
  • Loving Those Shoes – Ben Verliefd!

    Comment door Krizia, June 10, 2010 om 10:01 pm
  • Dit zijn echt hele leuke pumps.
    Maar vanwege het ontbreken van een fatsoenlijke plateau zouden ze bij mij niet meer dan dust collecters worden :(

    Tip:
    Ik gebruik zelf blaarpleisters van Compeed om blaren te voorkomen op mn hielen. Het helpt ook op plaatsen waar schoenen druk zetten op je voeten, zoals bijvoorbeeld op de wreef.

    Comment door Alexa, June 10, 2010 om 10:04 pm
  • My god wat zijn die schoenen nice en die poncho trouwens ook

    liefs,
    Sam

    Comment door Samantha, June 10, 2010 om 10:26 pm
  • Love It!

    Comment door Kim, June 10, 2010 om 11:26 pm
  • Oh-MY! Wat een heerlijke kleurtje! Je ziet er super uit!

    x

    Comment door Debbie, June 12, 2010 om 9:16 am
  • i really like your style & de schoenen zijn fab! xoxo

    Comment door jennifer, June 12, 2010 om 10:35 am
  • Perfect shoes! Staat ook prachtig bij je huidskleur. Jammer de bammer dat ze niet echt lekker lopen. Haha het weerhoudt ons er toch niet van zulke pretties aan onze voeten te schuiven.

    Comment door Marloes, June 13, 2010 om 6:07 pm
  • Die schoenen zijn echt super schattig! Baby blauw!
    Ik ben niet zo’n schoenenfan, omdat ik sowieso in maat 42 vaak geen leuke schoenen kan vinden en ik heb problemen met mijn voeten waardoor ik nu speciale schoenen heb..

    Liefs Fem

    Comment door Femke, June 15, 2010 om 10:23 am
  • je hebt echt een oog voor styling!!! Echt talent!

    Comment door Shirley, July 20, 2010 om 9:39 pm
  • Love the shoes!!

    Comment door Lian, December 28, 2010 om 12:24 am