Switch To Mobile Version

Palladiums zijn weer terug in de mode

Ze zijn terug: Palladiums

Het is officieel, de fameuze Palladiums zijn back in fashion. Kun jij ‘t geloven?

Een paar weken geleden zag ik Palladiums in een schoenenzaak liggen. Ik kwam niet meer bij van het lachen. “Dit kan niet!”, schreeuwde ik uit. Het zijn de schoenen waar ik op de lagere school in groep acht zo om gezeurd heb bij moeders. Wat een nostalgie. Toentertijd kostte een paar Palladiums 129,95 gulden.

Wel kan ik de schoenen van Franse afkomst nageven dat deze ontzettend lekker lopen. Je loopt als het ware op lucht. Een aantal jaar geleden – toen de geveterde schoentjes zo hip & happening waren – was er geen skinny jeans te bekennen. Nu echter wel. Een paar goede Palladiums en een skinny jeans? Hmmm… dat klinkt nog niet eens zo gek.

Wat vind jij van de comeback? Sta je er voor open of mogen Palladiums wat jou betreft weg blijven?

In het eerste geval kun je de schoenen online bestellen in alle kleuren en maten.

10 reacties tot nu toe

  • Ai, ik vind ze lelijk en lomp! (en heb ze toen ook niet gedragen)

    Comment door Laura, June 7, 2010 om 7:02 am
  • Helemaal mee eens !
    Bah !

    Comment door sonya, June 7, 2010 om 9:36 am
  • Gatver! Nooit gedragen en leuk gevonden.

    Comment door Stefanie, June 7, 2010 om 11:00 am
  • Echt wel! Heb nog een paar staan!

    Comment door Marieke, June 7, 2010 om 11:01 am
  • Toen heb ik ze niet gedragen, nu wel weer leuk. Alleen ben ik eerder voor Doc Martens

    Comment door Marieke, June 7, 2010 om 9:00 pm
  • nouu ik denk dat ik nog niet bestond of veel te klein was toen die schoenen voor het eerst uitkwamen, want heb ze nog nooit eerder gezien.. en om eerlijk te zijn, uggs vond ik eerst lelijk, maar op een gegeven moment toch wel mooi, maar deze ‘dingen’ vind ik en zal ik denk ik altijd afschuwelijk vinden.. oh em dji.. dit kan echt NIETTT. lijken net bouwvakkers schoenen, (met alle respect..)xx

    Comment door parisa, June 7, 2010 om 11:05 pm
  • Waah Palladiums neee niks voor mij haha

    Comment door Loeder, June 8, 2010 om 1:46 pm
  • hmmm..
    niks voor mij ik ben meer van de HOGE pumps en de schattige sandaaltje/ballerina’s.
    misschien als je ze goed combineert met andere kleding, dat ze dan nog wel leuk kunnen staan.

    Comment door Nagina, June 8, 2010 om 3:09 pm
  • Ik vind ze harstikke leuk,Ik draag altijd een strakke broek, iets opgerold,palladiums eronder en super.heb er net van de week nog een paar gekocht.Lopen heerlijk,maar ik denk dat het meer voor de 30ers zijn.indertijd toen ik 15 was werden ze veel gedragenonder de trader broeken.Nu worden de all stars veel gedragen.

    Comment door Liset, February 24, 2011 om 11:14 am
  • Deze op dit plaatje zijn ook lelijk, maar ik heb net knal roze gekocht! Ze zijn echt wel gaaf!

    Comment door Nina, May 26, 2012 om 2:28 pm